Soundtrack Your Brand aloittaa Spotify Business -palvelun kansainvälisen laajenemisen Suomesta

Report this content

Kesällä toteutetun 10,9 miljoonan dollarin rahoituskierroksen jälkeen Soundtrack Your Brand, joka tuottaa Spotify Business™- ja Spotify Enterprise™ -palvelut, aloittaa palvelujen tarjoamisen kaikkialla maailmassa. Ensimmäisenä vuorossa on Suomi.

Soundtrack Your Brand on uusi verkossa toimiva musiikin ja viihdesisällön ”killer app” yrityksille. Suomen markkinoilla ollaan hyvin valmistautuneita palvelun hyödyntämiseen.

"Edistyksellisimmät valtakunnalliset myymäläketjut ja pienet myymälät Suomessa digitalisoituvat nopeasti, aivan kuten Ruotsissakin. Uskomme, että Soundtrack Your Brand on niiden mieleen. Lisensointi on edennyt pitkälle, joten markkinoilla ollaan valmiita tarjoamaamme asiakaskeskeistä ratkaisua varten", toteaa Soundtrack Your Brandin perustaja ja hallituksen puheenjohtaja Andreas Liffgarden.

Soundtrack Your Brand tarjoaa yrityksille kattavaa musiikin suoratoistoa Spotifyn tuella, jotta yritykset voivat rakentaa brändejään musiikin voimin. Tämä palvelu on käytössä jo tuhansissa Starbucksin, McDonald’sin, Odd Mollyn ja Elite Hotelsin kaltaisten kansainvälisten ketjujen toimipaikoissa.

"Aikaisemmin yritysten piti käyttää vanhanaikaisia tallennettuun musiikkiin perustuvia järjestelmiä, jotka ovat aikaa vieviä ja hankalasti käytettäviä. Tai vaihtoehtoisesti on käytetty yksityiskäyttöön tarkoitettuja palveluita, mikä on saattanut johtaa toimialan säädösten rikkomiseen..   Soundtrack Your Brand on löytänyt yritysten välisiltä markkinoilta musiikille ainutlaatuisen ja houkuttelevan tilaisuuden, josta on hyötyä yrityksille, musiikin ystäville ja esittäjille," sanoo Soundtrack Your Brandin toimitusjohtaja ja perustaja Ola Sars.

Modulaarisen ja skaalautuvan Spotify Business™- ja Spotify Enterprise™ -tarjonnan avulla Soundtrack Your Brand yhdistää toisiinsa sisällön, suunnittelun, markkinoinnin, verkko- ja tietojenhallintatyökalut sekä helpon maksamismallin, joka palkitsee esittäjät reilusti.

Lisätiedot:

Oscar Karlsson

Brunswick Group

syb@brunswickgroup.com

Puh: +46 (8)410 32 180

Soundtrack Your Brand
Soundtrack Your Brand tarjoaa yrityksille kattavan musiikin suoratoistopalvelun, jotta yritykset voivat rakentaa brändejään musiikin voimin. Palvelu sisältää Spotify Business™ -tarjonnan.  Ratkaisu skaalautuu yhtä hyvin suurille monesta toimipaikasta koostuville yrityksille kuin pienyrityksille. Soundtrack Your Brand yhdistää toisiinsa sisällön suunnittelun, markkinoinnin, verkko- ja tietojenhallintatyökalut, helpon maksamismallin ja uskomattoman laajan Spotify-tuen: yli 30 miljoonaa raitaa. Se on helppo tapa yhdistää brändit ja fanit liiketoiminnan kasvattamiseksi. www.soundtrackyourbrand.com