Mikkelin Specsavers Optikko –liikkeelle uudet yrittäjät

Specsavers Mikkeli on siirtynyt uusien yrittäjien, Teemu Mynttisen ja Sami Hämäläisen omistukseen.  Teemu on toiminut aiemmin Mikkelin liikkeen myymäläpäällikkönä. Sami tulee Specsaversille talon ulkopuolelta. Uusilla yrittäjillä on yli 20 vuoden kokemus optiselta alalta. Molemmat yrittäjät ovat paljasjalkaisia mikkeliläisiä.

Uudet yrittäjät ovat innoissaan uusista haasteista ja odottavat tulevaa sormet syyhyten.

- Odotamme innolla sitä, että pääsemme yhdessä viemään Specsaversin liiketoimintaa eteenpäin Mikkelissä sekä pääsemme käytännön hommiin. Paikallisen yrittäjyyden merkitys Mikkelissä on erittäin tärkeä ja tavoitteenamme tulee olemaan paikallisen yrittäjyyden viestiminen mikkeliläisille, Teemu Mynttinen kommentoi.

Viestintäpäällikkö Irene Hernberg, Specsavers Finland
Sähköposti: irene.hernberg@specsavers.com

Yrittäjät: Teemu Mynttinen ja Sami Hämäläinen
Specsavers Optikko Mikkeli