Mikkelin Specsavers Optikko –liikkeelle uudet yrittäjät

Specsavers Mikkeli on siirtynyt uusien yrittäjien, Teemu Mynttisen ja Sami Hämäläisen omistukseen.  Teemu on toiminut aiemmin Mikkelin liikkeen myymäläpäällikkönä. Sami tulee Specsaversille talon ulkopuolelta. Uusilla yrittäjillä on yli 20 vuoden kokemus optiselta alalta. Molemmat yrittäjät ovat paljasjalkaisia mikkeliläisiä.

Uudet yrittäjät ovat innoissaan uusista haasteista ja odottavat tulevaa sormet syyhyten.

- Odotamme innolla sitä, että pääsemme yhdessä viemään Specsaversin liiketoimintaa eteenpäin Mikkelissä sekä pääsemme käytännön hommiin. Paikallisen yrittäjyyden merkitys Mikkelissä on erittäin tärkeä ja tavoitteenamme tulee olemaan paikallisen yrittäjyyden viestiminen mikkeliläisille, Teemu Mynttinen kommentoi.

Viestintäpäällikkö Irene Hernberg, Specsavers Finland
Sähköposti: irene.hernberg@specsavers.com

Yrittäjät: Teemu Mynttinen ja Sami Hämäläinen
Specsavers Optikko Mikkeli
Sähköposti: mikkeli@specsavers.st.fi

Specsavers Optical Group on maailman suurin yksityinen optisen alan yhtymä, jolla on yli 1 700 optikkoliikettä Iso-Britanniassa, Irlannissa, Alankomaissa, Espanjassa, Australiassa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Suomessa ja Uudessa-Seelannissa. Yhtymän kokonaisliikevaihto oli vuonna 2014 yli 3,1 miljardia euroa. Optikot Doug ja Mary Perkins perustivat Specsaversin vuonna 1984, ja se on edelleen perheyritys. Suomessa Specsavers aloitti heinäkuussa 2007, ja ketjun suomalaisten paikallisyrittäjien omistuksessa oleva liikeverkosto kattaa koko maan. www.specsavers.fi

Yrityksestä

Specsaversin aloitti Suomessa heinäkuussa 2007, tavoitteena tarjota suomalaisille kuluttajille laadukkaita silmälaseja ja näönhuoltopalveluita pysyvästi edullisiin hintoihin. Suomessa on 46 yrittäjävetoista Specsavers Optikko –liikettä, ja kasvu jatkuu. Kaikki Specsavers Optikko -liikkeet tarjoavat korkeatasoisia optikkopalveluita, ja silmälääkäripalveluita on tarjolla kaikissa liikkeessä. Optikon tekemään Kokonaisvaltaiseen näöntutkimukseen sisältyy aina silmänpaineen mittaus sekä silmänpohjakuvaus. Specsavers on tuonut 'Valitse 2 maksa 1' - konseptillaan uutta ajattelua silmälasien käyttöön asusteena ja tyylikeinona Specsaversin laajaan merkkikehysvalikoimaan kuuluvat mm. Tommy Hilfiger, Osiris, Red or Dead, Karl Lagerfeld, Lyle&Scott, Bruuns Bazaar, Tiger of Sweden, Cheap Monday, Converse, Timberland, Boss Orange, Max&Co, Disney, Karen Millen, PUMA, Aurora sekä RedGreen.