Suomen sähäkin silmälasimalli -kiertue saapuu Tampereelle – yli 50-vuotiasta silmälasimallia etsitään Koskikeskuksessa 5.6.!

Specsavers hakee jälleen Suomen sähäkintä silmälasimallia. Kisassa etsitään nyt ensimmäistä kertaa yli viisikymppisiä malleja, jotka säkenöivät silmälaseissa. Suomen sähäkin silmälasimalli -kiertue saapuu Tampereelle Koskikeskukseen maanantaina 5.6. klo 12–16. Tapahtumassa voit ilmoittautua kilpailuun ja piipahtaa samalla kahvilla – tapaa myös kampanjan keulakuva, upea Pirjo Nuotio! Specsavers lahjoittaa jokaista kilpailun osallistujaa kohden euron Lastenklinikoiden Kummeille.

Suomen sähäkin silmälasimalli valitaan tänä vuonna kymmenettä kertaa. Specsaversin kansainvälinen Spectacle Wearer of the Year -kilpailu on maailman ensimmäinen silmälasikilpailu, joka rohkaisee ihmisiä korostamaan tyyliään ja persoonallisuuttaan silmälasien avulla. Suomessa kisa tunnetaan Suomen sähäkin silmälasimalli -kilpailun nimellä.

Tänä vuonna Specsavers hakee yhdessä ET-lehden kanssa ensimmäistä kertaa yli 50-vuotiasta silmälasimallia. Tarkoituksena on löytää uusi silmälasikasvo, jossa yhdistyvät omaperäisyys, itsevarmuus sekä tietysti sähäkkä asenne. Kilpailun keulakuvana toimii koko kansan rakastama entinen uutisankkuri Pirjo Nuotio, joka tunnetaan tyylikkäänä ja luovana silmälasien käyttäjänä.

-        On upeaa saada olla kampanjan keulakuva – silmälasit ovat omankin tyylini kulmakivi. Erilaiset silmälasit tuovat vaihtelua ja piristystä pukeutumiseen. Onkin inspiroivaa nähdä, millaisia silmälasityylejä osallistujilla tullaan näkemään, kertoo Nuotio.

Tarjolla upeita palkintoja ja hyvää mieltä

Suomen sähäkin silmälasimalli -kilpailun finaaliin valituille on tarjolla upeita palkintoja. Kolme finalistia saavat VIP-kutsut Gloria Fashion Show’hun, minkä lisäksi voittaja palkitaan Specsaversin lahjakortilla. Voittaja pääsee myös nauttimaan kahden hengen Tallinnan hemmotteluristeilystä Viking Gracella.

Hyväntekeväisyys kuuluu olennaisesti Specsaversin arvoihin. Osallistumalla kilpailuun teet myös hyvää: Specsavers lahjoittaa jokaista kilpailuun osallistunutta kohden euron Lastenklinikoiden Kummeille. Nuotio on toiminut Lastenklinikoiden Kummien hallituksessa jo monta vuotta, ja hyväntekeväisyysyhteistyö ilahduttaa häntä.

-        Lastenklinikoiden Kummit tekevät äärettömän tärkeää työtä. Onkin erityisen hienoa, että kilpailuun osallistumalla tukee samalla Kummien toimintaa. Hyvän tekemisestä tulee tavattoman hyvä mieli myös itselle, Nuotio iloitsee.

Sinustako seuraava Suomen sähäkin silmälasimalli? Tule Koskikeskukseen!

Kiertuetapahtuma järjestetään Tampereella Koskikeskuksen keskusaukiolla maanantaina 5.6. klo 12–16. Tule kuvattavaksi ja piipahda samalla kahville! Samalla voit käydä ilmaisessa esinäöntutkimuksessa sekä tutustua kehysuutuuksiin.

Kilpailu on avoin kaikille yli 50-vuotiaille miehille ja naisille. Silmälasit ovat asuste ja kilpailuun rohkaistaankin hakemaan, vaikka ei olisikaan aktiivinen lasien käyttäjä – riittää, että silmälaseilla säväyttäminen kiinnostaa!

Kilpailuun voi ilmoittautua myös 24.6.2017 mennessä ET-lehden verkkosivuilla osoitteessa etlehti.fi/specsavers

Kisan uusimpia käänteitä voit seurata Specsaversin Facebook-sivulla osoitteessa https://www.facebook.com/SpecsaversOptikko sekä Instagramissa osoitteessa http://instagram.com/specsaversfinland. Kilpailuun liittyvää kuvamateriaalia löydät käyttämällä tageja @specsaversfinland sekä #sähäkinsilmälasimalli.

Irene Hernberg, viestintäjohtaja, Specsavers Oy, +358406625866,  irene.hernberg@specsavers.com

Specsavers Optical Group on maailman suurin yksityinen optisen alan yhtymä, jolla on yli 1 700 optikkoliikettä Iso-Britanniassa, Irlannissa, Alankomaissa, Espanjassa, Australiassa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Suomessa ja Uudessa-Seelannissa. Yhtymän kokonaisliikevaihto oli vuonna 2015 yli 2,8 miljardia euroa. Optikot Doug ja Mary Perkins perustivat Specsaversin vuonna 1984, ja se on edelleen perheyritys. Suomessa Specsavers aloitti heinäkuussa 2007, ja ketjun suomalaisten paikallisyrittäjien omistuksessa oleva liikeverkosto kattaa koko maan. Specsaversillä on alan suurin liikekohtainen liikevaihto.  www.specsavers.fi