Tampereen Specsavers Optikko -liikkeet saivat vahvistusta uudesta yrittäjästä

Specsavers Tampereen Koskikeskuksen ja Hämeenkadun liikkeet ovat saaneet uuden yrittäjän tiimiinsä.  Hämeenkadun liikkeessä optikkona aiemmin toiminut Asta Saarinen siirtyi yrittäjäksi 19.10. lähtien.  Liikkeitä johdetaan nyt kolmen yrittäjän voimin. Yrittäjinä toimivat myös retail-yrittäjä Sura Ismail sekä optikkoyrittäjä Heidi Ylianttila.

Asta Saarinen on innoissaan uusista haasteista ja odottaa tulevaa sormet syyhyten.

-          Odotan innolla pääseväni yhdessä yrittäjäkollegoideni ja molempien liikkeiden henkilökunnan kanssa edelleen vahvistamaan Specsaversin liiketoimintaa Tampereella. Paikallisella yrittäjyydellä on Tampereella erittäin suuri merkitys. Haluammekin tarjota parasta mahdollista asiakaspalvelua sekä olemassa oleville että uusille asiakkaille, Saarinen kuvailee.

-          Liikkeemme sijaitsevat hyvillä liikepaikolla Tampereen Koskikeskuksessa ja Hämeenkadulla, joten uskomme liikevaihtomme kasvavan entisestään. Hyväntekeväisyys on myös meille tärkeää, ja olemmekin mukana Anna hyvän näön kiertää -kampanjassa, jossa olemme keränneet vanhoja silmälaseja Tansaniaan. Samalla tuemme Tampereen diabetesyhdistyksen perhekerhoa, Saarinen lisää.

Specsavers vie vuosittain suomalaisten vanhoja silmä- ja aurinkolaseja apua tarvitseville. Tänä vuonna laseja lahjoitettiin aikavälillä 13.9.­–30.10.2016 yhteensä huimat 8 184 kappaletta ympäri Suomen.

Tansaniaan matkaavien lasien lisäksi Specsavers lahjoitti rahasumman kotimaiseen hyväntekeväisyyskohteeseen kullakin Specsavers-paikkakunnalla.

Yrittäjät Asta Saarinen, Heidi Ylianttila ja Sura Ismail
Specsavers Optikko, Tampere Koskikeskus ja Hämeenkatu
Puh. 03 2142010 / 03 3568900
Sähköposti: asta.saarinen@st.fi.specsavers.com, heidi.ylianttila@st.fi.specsavers.com, sura.ismail@st.fi.specsavers.com