Mia Widell nimitetty SSAB:n mediasuhdepäälliköksi

Mia Widell on nimitetty SSAB:n uudeksi mediasuhdepäälliköksi (presschef). Hän vastaa myös vastuullisuusviestinnästä.

Mia Widellillä on monipuolinen kokemus viestinnästä ja journalismista. Viime vuosina hän on toiminut Kristillisdemokraattien (Kristdemokraterna ,KD) viestintäpäällikkönä läheisessä yhteistyössä puoluejohtaja Ebba Bush Thorin kanssa. Aiemmin hän on toiminut valtionhallinnossa, mm. ministeri Mats Odellin lehdistösihteerinä sekä toimittajana Uutistoimisto Direktin palveluksessa seuraten Ruotsin talouspolitiikkaa ja pörssiyhtiöitä.

”Mia Widellin vankka kokemus arvonluonnista viestinnällä mahdollistaa avainaseman SSAB:n roolin esilletuonnissa ja selventämisessä, eikä vähiten kestävän kehityksen ja innovaatioiden osa-alueilla,” sanoo Viktoria Karsberg, VP, Head of Corporate Identity and Group Communications.

”Olen iloinen ja ylpeä päästessäni mukaan yritykseen, jolla on sekä vankka historiansa että tärkeä tulevaisuuden tehtävä. On antoisaa olla mukana rakentamassa tulevaisuuden teräsyhtiötä teknisen kehityksen ja ympäristötyön eturintamassa – samalla edistäen kestävän kehityksen mukaisen yhteisön rakentamista Ruotsissa ja koko maailmassa,” sanoo Mia Widell.

Mia Widell on mm. suorittanut journalistiikkalinjan Tukholman yliopistossa. Hän aloittaa uudessa tehtävässään 15. tammikuuta 2019. Mia Widell raportoi Viktoria Karsbergille (VP, Head of Corporate Identity and Group Communications).

Suomessa mediaa palvelevat edelleen lisäksi konserniviestinnässä viestintäpäällikkö Atte Kaksonen sekä tehdaspaikkakunnilla Raahessa Kati Löstedt ja Hämeenlinnassa Jaana Henttonen.

Lisätietoja:
Viktoria Karsberg, Head of Corporate Identity and Group Communications, viktoria.karsberg@ssab.com, puhelin: +46 72 233 5288

SSAB on maailmanlaajuisesti toimiva pohjoismainen ja yhdysvaltalainen teräsyhtiö. Yhtiön lisäarvoa tarjoavat tuotteet ja palvelut on kehitetty tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Tavoitteena on vahvempi, kevyempi ja kestävämpi maailma. SSAB:llä on työntekijöitä yli 50 maassa ja tuotantolaitoksia Ruotsissa, Suomessa ja Yhdysvalloissa. Yhtiö on noteerattu Nasdaq Tukholmassa ja toissijaisesti Nasdaq Helsingissä. www.ssab.com.
Löydät meidät myös sosiaalisesta mediasta: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter ja YouTube.