Muuntajapalo SSAB:n Hämeenlinnan tehtaalla

Tänään iltapäivällä SSAB Europen Hämeenlinnan tehtaalla syttyi muuntajapalo kylmävalssaamolla. Tehdashalli evakuoitiin sankan savun takia. Palo on nyt sammutettu. Henkilövahingoilta vältyttiin.

Alustavan arvion mukaan tuotantokatko kylmävalssaamolla tulee olemaan muutamia päiviä. Metalli- ja maalipinnoitettujen tuotteiden tuotanto voi jatkua pian normaalisti, mutta kylmävalssaamolla toimitaan aluksi vajaalla kapasitetilla. Korjaustyöt käynnistyvät mahdollisimman pian.

Lisätietoja:
Kari Ojala, tehtaanjohtaja, puh: +358 40 844 3000

SSAB on maailmanlaajuisesti toimiva pohjoismainen ja yhdysvaltalainen teräsyhtiö. Yhtiön lisäarvoa tarjoavat tuotteet ja palvelut on kehitetty tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Tavoitteena on vahvempi, kevyempi ja kestävämpi maailma. SSAB:llä on työntekijöitä yli 50 maassa ja tuotantolaitoksia Ruotsissa, Suomessa ja Yhdysvalloissa. Yhtiö on noteerattu Nasdaq Tukholmassa ja toissijaisesti Nasdaq Helsingissä. www.ssab.com.
Löydät meidät myös sosiaalisesta mediasta: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter ja YouTube.