SSAB avaa ympärivuorokautisen Hardox Wearparts -online-palvelun yhdeksällä paikkakunnalla

Hardox Wearparts tarjoaa ainutlaatuisella käyttöliittymällä asiakkailleen nopean, ympärivuorokautisen pääsyn tuhansien kulutusosatuotteiden verkkopalveluun. Palvelu on nopea ja helppokäyttöinen. Verkkopalvelua tarjotaan nyt yhdeksässä SSAB:n keskuksessa eri puolilla maailmaa: Yhdysvalloissa, Chilessä, Britanniassa, Kiinassa, Etelä-Afrikassa, Australiassa, Singaporessa sekä Kanadan Vancouverissa ja Montrealissa.

Uusi palvelu – Hardox Wearparts -verkkokauppa – tarjoaa asiakkaille helpon pääsyn tuotetietoihin, kuten mittoihin, materiaaleihin, toleransseihin ja logistiikkaan online-palveluna. Hardox Wearparts -verkkokauppakonsepti lanseerattin ensin Yhdysvalloissa.

”Näin asiakkaat voivat aloittaa keskustelun ottamalla yhteyttä SSAB:hen milloin tahansa – vuorokaudenajasta riippumatta, mikä nopeuttaa kulutusosien vaihtoprosessia”, toteaa Hardox Wearpartsin liiketoimintastrategia- ja markkinointijohtaja Johan Anderson. ”Seisokit tulevat tällä alalla kalliiksi, ja uusi palvelu voi auttaa asiakasta saamaan asiat nopeammin liikkeelle”.

Hardox Wearparts -verkkokaupassa tuotteet on luokiteltu kätevästi segmenttien mukaan esimerkkeinä muun muassa kaivos-, sementti-, kierrätys-, energia-, louhos-, rakennus-, konepaja- ja maatalousteollisuudet.

Valittuaan tietyn segmentin asiakkaat voivat valita laitteen ja sopivan kulutusosan, joka voi olla joko standardiosa tai tilaustyönä tehty. Tämän jälkeen osasta voi pyytää tarjouksen ja saada vastauksen nopeasti paikalliselta edustajalta Hardox Wearparts -keskuksesta. Asiakkaat voivat myös perustaa tilin ja seurata aiempia kyselyitään, jolloin tilausten uusintaprosessi sujuu helposti.

”SSAB:n tavoitteena on auttaa asiakkaita ratkaisemaan heidän vaikeimmatkin kulutusosiin liittyvät haasteensa”, Anderson toteaa. ”Tietomme, asiantuntemuksemme ja tuotteidemme avulla pystymme auttamaan asiakkaita lisäämään tuottavuutta ja laitteiden käyttöikää. Verkkokauppa on yksi monista lisäarvopalveluista, joita tarjoamme asiakkaillemme”.

Palvelua tarjotaan aluksi yhdeksässä SSAB:n keskuksessa, ja niitä avataan pian lisää.

Verkkokauppaan pääset osoitteessa http://www.hardoxwearparts.com/shop. Valitse sivustolta sinulle kätevin sijainti. Voit myös katsoa verkkokaupan lyhyen esittelyn. Klikkaa tästä katsoaksesi videon.

Lisätietoja:

Fei Ying, Market Development Manager, Hardox Wearparts, +46 155 25 47 22, fei.ying@ssab.com
Andie Drobnik, Communications and Wear Services Market Development Manager, +1 630 810 4774, andrea.drobnik@ssab.com

Kuvateksti: Verkkopalvelua voidaan käyttää erilaisilla laitteilla: PC:illä, tableteilla ja älypuhelimilla.

SSAB on maailmanlaajuisesti toimiva pohjoismainen ja yhdysvaltalainen teräsyhtiö. Yhtiön lisäarvoa tarjoavat tuotteet ja palvelut on kehitetty tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Tavoitteena on vahvempi, kevyempi ja kestävämpi maailma. SSAB:llä on työntekijöitä yli 50 maassa ja tuotantolaitoksia Ruotsissa, Suomessa ja Yhdysvalloissa. Yhtiö on noteerattu Nasdaq OMX Nordic Tukholmassa ja toissijaisesti Nasdaq OMX Helsingissä. www.ssab.com.