Tutustu videoon SSAB:n strategian seuraavasta vaiheesta

Integraatiovaihe SSAB:n ja Rautaruukin välillä on nyt onnistuneesti ohi. Tästä eteenpäin SSAB:n strategiaan kuuluvat työskentely jatkuvien parannusten hyväksi, turvallisuuden asettaminen etusijalle, tuotannon vakaus sekä hyvä toimitustäsmällisyys, kustannustehokas työskentelytapa ja myynnin tehokkuus.

Strategiaan sisältyy myös useita painopistealueita, joilla meidän on voitettava taisteluita markkinoilla; erikoisteräsliiketoiminnan kasvu, autosegmentin myynnin kaksinkertaistaminen, SSAB Services -liiketoiminnan kehittäminen ja premium-mixin parantaminen. Kestävä kehitys on koko ajan mukana liiketoiminnan ajurina sekä tuotteissa että palveluissa. SSAB jatkaa myös digitalisoinnin hyödyntämistä työvälineenä, jotta asiakkaan liiketoiminta olisi aina työmme keskiössä.

Tämä lyhyt animaatiofilmi kertoo SSAB:n strategiasta (englanniksi).

Yrityksestä

SSAB on maailmanlaajuisesti toimiva pohjoismainen ja yhdysvaltalainen teräsyhtiö. Yhtiön lisäarvoatarjoavat tuotteet ja palvelut on kehitetty tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Tavoitteena onvahvempi, kevyempi ja kestävämpi maailma. SSAB:llä on työntekijöitä yli 50 maassa jatuotantolaitoksia Ruotsissa, Suomessa ja Yhdysvalloissa. Yhtiö on noteerattu Nasdaq OMX NordicTukholmassa ja toissijaisesti Nasdaq OMX Helsingissä. www.ssab.com