Alexander McQueen PUMA julkaisee Syksy/Talvi 2009 vaatemallistonsa

Urheilumuodin käsite kehittyy - MILANO, 20. tammikuuta 2009 - Alexander McQueen ja PUMA laajensivat yhteistyötään urheilumuodin kentällä lanseeraamalla uuden syksy-talvi 2009 –mallistonsa. Kokoelma sisältää laajan valikoiman naisten ja miesten vaatteita sekä asusteita.

Alexander McQueen PUMA –yhteistyö on alusta lähtien pyrkinyt murtamaan perinteisen urheilumuodin rajoja haastamalla sille ominaisen muotoilun, käytännöllisyyden ja desiginin. Suositun jalkinemallistonsa tapaan myös uusi Alexander McQueen PUMA –vaate- ja asustemallisto lupaa mullistaa urheilumuodin innovatiivisuudellaan ja luovuudellaan.

Uuden malliston ydin on Voima (Power) . Fyysinen ja henkinen voima ovat urheilun ydin, ja uusi mallisto pyrkii tulkitsemaan ja ilmaisemaan tätä innovatiivisin ja yllättävin keinoin.

Jokainen mallisto ammentaa Voiman (Power) ohella vaikutteita myös eri lajeihin liittyvistä kausittain vaihtuvista teemoista. Syksy/talvi 2009 –malliston teemana on nyrkkeily - laji, jossa voima (Power) on yksi keskeisimmistä tekijöistä. Nyrkkeilyteema näkyy malliston tuotteiden muodoissa, väreissä sekä materiaalivalinnoissa. Urheilumuotia edustava tyylikäs ja edistyksellinen mallisto on saanut inspiraationsa urheilusuorituksesta (performance). Mallisto on valmistettu ammattitaidolla korkealaatuisimmista kankaista. Läpi malliston esiintyvä aarnikotka on valittu kauden kuvaksi, sillä se symboloi sekä sisäistä että ulkoista voimaa. Innovatiiviset yksityiskohdat kuten ergonomiset leikkaukset, ääriviivat sekä päälliset ovat debyyttimalliston näkyvimpiä tunnusmerkkejä.

Samanaikaisesti vaatemalliston kanssa Milanon miesten muotiviikoilla lanseerattiin myös lyhytelokuva ‘Ghost’. Ghost on ylistetyn Saam Farahmandin yhdessä Alexander McQueenin kanssa ohjaama lyhyt brändielokuva. Elokuvassa luodaan hidastusefekteillä kaikujen sarja, joka luo henkeäsalpaavan kuvauksen kahdesta urheilijasta kamppailemassa. Tunnelma kuvaa sitä visiota, josta Alexander McQueen PUMA on syntynyt.

Heinäkuussa 2009 debytoivan Syksy/Talvi 2009 Alexander McQueen PUMA –malliston markkinointikampanjan kuvaa maailmankuulu muotikuvaaja Nick Knight.

Yrityksestä

Toimimme kaikissa Skandinavian pääkaupungeissa: Tukholmassa, Oslossa, Kööpenhaminassa ja tammikuusta 2008 alkaen myös Helsingissä. Asiakaskuntamme koostuu lukuisista yrityksistä ja brändeistä, joista me pidämme. Meillä on laaja kontaktiverkosto ja hyvät suhteet media-alaan, mielipidejohtajiin, yritysmaailmaan sekä erilaisiin tärkeisiin yhteisöihin.