COBRA GOLF LANSEERAA TÄYSVALKOISEN LIMITED EDITION ZL  -DRAIVERIN

Teknologialtaan uraauurtavassa draiverissa on ainutlaatuinen ulkonäkö sekä Fujikura Motore Speeder -varsi

CARLSBAD, CA (4. marraskuuta 2010) – Golf-harrastajat pääsevät nauttimaan varmasti valkoisesta joulusta, kun Cobra Golf lanseeraa uuden Limited Edition ZL -draiverin. Kokovalkoinen maila edustaa kauttaaltaan yrityksen uusinta huipputeknologiaa. ZL-draiveri on yksi tämän joulun kysytyimmistä lahjoista golffareille.

ZL-draiveria on myynnissä maailmassa vain 500 kappaleen rajoitettu erä, ja jokainen maila on yksilöllisesti sarjanumeroitu. Limited Edition ZL -draiverissa hyödynnetään edistynyttä monimateriaalirakennetta, muokattavaa Flight-teknologiaa sekä suorituskykyistä Fujikura Motore Speeder -vartta. Eksklusiivinen maila on ideaali taitavalle pelaajalle, joka haluaa pelaajapolvelta toiselle periytyvän ja äärimmäisen suorituskykyisen draiverin.

“Limited Edition ZL -draiveri on täysin uudenlainen tuote lojaaleille asiakkaillemme,” sanoo Brian Zender, COBRA-PUMA GOLFin Senior Vice President ja General Manager. “ZL-draiveria pidetään yhtenä markkinoiden arvostetuimmista ja parhaiten suoriutuvista draivereista. Myös Limited Edition ZL edustaa Cobra-brändin ainutlaatuista asennetta, fokusta, erinomaista suorituskykyä sekä innovatiivista designia.”

Uusi draiveri teki kiertuedebyyttinsä tällä viikolla, kun COBRA GOLF -tiimin jäsen ja ZL-draiverilla PGA Tourilla pelaava Ian Poulter tiiasi täysvalkoisella ZL-draiverilla Golfin HSBC-mestaruustapahtumassa Shanghaissa.

“Ensimmäisestä voitostani Cobra ZL -draiverin kanssa on nyt kulunut vuosi ja mikä olisikaan parempi tapa juhlia sitä kuin tämä keräilykappale kyseisestä mailasta,” Poulter sanoo. “Pidän uuden valkoisen ZL:n ulkonäöstä, se on todella tyylikäs. Se on täysin erilainen kuin mikään aiemmin näkemäni draiveri. Sen loistava suorituskyky on samaa tasoa minut kahdesti voittoon siivittäneen draiverin kanssa.”

HUIPPUTASON VARSI JA GRIPPI

Kustomoitu, täysvalkoinen, 46” Fujikura Motore Speeder VC 6.0 -varsi antaa ensiluokkaisen kokonaisvaltaisen tuntuman sekä vakauden ennätyksellisiin lyöntipituuksiin ja -tarkkuuksiin.

Valkoinen grippi on Golf Pride Tour Wrap 2G -mallia. Vain yhdestä osasta koostuvan gripin pito on erinomainen. Äärimmäisen pehmeässä gripissä yhdistyvät ensiluokkaisen nahan ulkonäkö ja tuntuma sekä laadukkaan kumin kestävyys  ja suorituskyky.

ZL DRIVERIN TEKNOLOGIA

Kuten alkuperäisessä ZL -draiverissa myös ZL -keräilymallissa on optimoitu lapa, joka maksimoi etäisyyden, tarkkuuden ja on lisäksi anteeksiantava. Sen monimateriaalirakenne koostuu kevyestä hiilikuitupäällisestä sekä -pohjasta. Titaaninen lapa antaa pallolle kovemman nopeuden ja pidemmän lentomatkan. Lavan osumapinta hyödyntää Cobran patentoitua 9 Point Face -teknologiaa, jota vahvistaa neliskulmainen lavan lyöntiala, laserhitsattu pinta sekä ohut titaaninen ulkoreuna.

Cobran ainutlaatuisen Adjustable Flight -teknologian lisäksi lavan säädettävä kiinnityskohta mahdollistaa sen, että pelaaja voi nopeasti ja vaivattomasti vaihtaa osumapinnan kulmaa (O-open, N-neutral, C-closed) optimoidakseen pallon ilmalentoa ja etäisyyttä.

9 Point Face -teknologia

• Neliskulmaista lyöntipintaa ympäröivä ohut titaaninen ulkoreuna luo 9 pisteen Sweet Zone™  -alueen, joka nostaa pallon lähtönopeutta myös silloin, kun lyönti ei osu täysin keskelle.

Edistyksellinen monimateriaalirakenne

• Hiilikuitupinta ja -pohja, titaaninen 6-4 varsi sekä lyöntipinta yhdessä swingipainon kanssa antavat optimaalisen painopisteen, MOI-arvon sekä kiertoliikkeen, jolloin lyönnit pidentyvät ja kontrolli paranee.

Adjustable Flight -teknologia (AFT)

• Kolmeportainen kulma-asetus (open, neutral and closed) mahdollistaa säädöt ja antaa pelaajalle mahdollisuuden löytää juuri oikean asennon, jolla optimoida pallon ilmalennon pituus ja tarkkuus.

Miesten oikeakätinen, lujalla Fujikura Motore Speeder VC 6.0 -joustovarrella varustettu Cobra Limited Edition ZL -draiveri on saatavilla kahdella eri nostokulmalla 9.5° ja 10.5°. Maila on saatavilla joulukuun 15. päivä alkaen ja sitä voi ennakkotilata valikoiduilta jälleenmyyjiltä marraskuun 15. päivä lähtien. Jälleenmyyjälista löytyy osoitteesta www.cobragolf.com. Suomessa mailaa myyvät seuraavat liikkeet:

Suositushinta: 499,00 EUR

Lisätietoa Cobra ZL -draiverista sivulta www.cobragolf.com

Lisätietoja:

Tuukka Mäkinen, Cobra-Puma Golf, p. 041 431 3585, e-mail: tuukka.makinen@cobrapuma.com

About COBRA-PUMA GOLF

COBRA-PUMA GOLF is a corporate division of PUMA North America and combines two strong brands that provide a full range of offerings to the golf industry. COBRA-PUMA GOLF is an inclusive company for golfers of all abilities, attitudes and styles who enjoy the game. The portfolio includes Cobra Golf’s high performance drivers, fairways, hybrids and irons, as well as PUMA Golf’s sport and lifestyle footwear, apparel and accessories for both men and women. Fusing performance and style, COBRA-PUMA GOLF brings a focus on innovation, technology, compelling design and superior performance with an edge to the global golf marketplace. COBRA-PUMA GOLF is a part of PUMA AG, one of the world’s leading sportlifestyle companies that designs and develops footwear, apparel and accessories.  For more information, visit golf.puma.com and cobragolf.com