Mikään ei seuraa niin kuin Bosch Free’e            Pölynimuri maailman pisimmällä toimintasäteellä

Uusi Bosch Free’e tuo siivoamiseen ennennäkemätöntä vapautta. Maailman pisimmän, 15 metrin, toimintasäteensä ansiosta imuri ylettyy olohuoneeseen, makuuhuoneeseen ja keittiöön yhdestä pistokkeesta. Modernin ja tarkoin suunnitellun muotoilunsa ansiosta Bosch Free’e on sekä funktionaalinen että tyylikäs.

Bosch Free’e on pölynimuri, joka ainutlaatuisten ominaisuuksiensa ansiosta seuraa käyttäjänsä jokaista liikettä ja tuo vapautta jokapäiväiseen siivoamiseen. Maailman pisimmän johtonsa ansiosta imuri ylettyy useimpiin paikkoihin yhdestä pistokkeesta[1]. Ilmatäytteiset, vaaleat AirBumper™ -listat suojaavat tehokkaasti huonekaluja ja 360° Ball Connection™ -pallonivel letkun kiinnityskohdassa tarjoaa liikkuvuutta kaikkiin suuntiin. Imurin neljä pyörää kääntyvät 360 astetta, joka lisää entisestään imuroinnin helppoutta ja tehokkuutta.

Bosch Free’en avulla koti on vaivaton pitää siistinä. Bosch Free´e on saatavilla viidessä eri värissä: vanilja, musta, kirkkaansininen, hopeansininen ja titaniuminharmaa.

Suositushinta Bosch Free’e BSGL52232 –mallille on 290 EUR

[1] Verrattaessa muihin sylinteripölynimureihin, joissa on automaattinen johdonkelaus.

Painokelpoisia kuvia voi ladata suoraan Bosch-kuvapankista: http://www.bosch-home.fi/ kuvat: 0004343, 0004460

Tuotetiedustelut:
Marjo Kukkonen, BSH Kodinkoneet, p. 020 751 0715, s-posti: marjo.kukkonen@bshg.com

Lehdistömateriaali ja tuotekuvat:
Elina Lehtola, Star Public Relations, p. 09 622 4004, s-posti: elina.lehtola@starpr.fi

Bosch-kodinkoneet ovat olleet innovatiivisen tekniikan, kestävän laadun ja luotettavuuden tae jo yli 75 vuoden ajan. Yhtiön perustajan, Robert Boschin, visio ”technology for life” on edelleen ajankohtainen, sillä Bosch-kodinkoneet tukevat kestävää kehitystä ja ihmisten arjen helpottamista. Myös kodinkoneiden muotoilu perustuu kestävään ajatteluun. Bosch-kodinkoneet on tänä päivänä yksi johtavista kodinkonevalmistajista Euroopassa. Kylmälaitteita, astian- ja pyykinpesukoneita, liesiä ja pienlaitteita myydään ympäri maailman. Boschin ydinarvoihin kuuluu ihmisten ja luonnon arvostaminen, ja se heijastuu yrityksen energiatehokkaisiin, luonnonvaroja säästäviin ja kierrätystä tukeviin prosesseihin. Bosch valmistaa luotettavia, kulutusta kestäviä tuotteita, jotka helpottavat käyttäjänsä elämää.