PUMA avasi pop up -myymälän Punavuoreen

PUMA avasi torstaina 19. toukokuuta ensimmäisen pop up -myymälänsä Punavuoreen. Myymälä on auki elokuun loppuun asti. PUMA on lanseerannut tänä vuonna myös PUMA Social -konseptin, jonka avulla se haluaa kannustaa ihmisiä urheilemiseen ja hauskanpitoon ystävien kanssa.

PUMA Gallery on muita pop up -liikkeitä pysyvämpi konsepti. PUMAn uuden pop up  -myymälän ovet pysyvät asiakkaille auki ainakin elokuun loppuun asti. Liikkeen valikoima painottuu enimmäkseen PUMAn vapaa-ajan jalkineisiin.

PUMA Gallery palvelee arkisin, tiistaista perjantaihin, klo 12-18 ja lauantaisin klo 11-16.

PUMA on tänä vuonna lanseerannut PUMA Social -konseptin, jonka ideana on kannustaa ihmisiä sosiaalisten urheilulajien ja vapaa-ajanviettotapojen, kuten pöytätenniksen, keilauksen, tikanheiton tai karaoken pariin, sekä pitämään hauskaa kavereiden kesken. PUMA Gallery on osa PUMA Social -konseptia. Pop up -myymälän rento ilmapiiri liitutauluseinineen ja foosballpöytineen luo loistavat puitteet tuoda konsepti kuluttajan tietoisuuteen.

PUMA Gallery tulee kesän aikana tarjoamaan monenlaista ohjelmaa. Tilassa tullaan viihtymään muun muassa vaihtuvien näyttelyiden sekä erikoistuotteiden lanseeraustilaisuuksien merkeissä.

Lisätietoja myymälästä: www.pumagallery.fi

Yhteystiedot: 044 919 6552

Kuvia liitteenä (kuvaaja: Risto Törrö)

Lisätiedot:

Sanna Hautala, Marketing Manager, PUMA Finland Oy