PUMA Finland Oy, Myllykosken Pallo ja Kuopion palloseura yhteistyöhön

Veikkausliigassa pelaavat joukkueet Myllykosken Pallo ja Kuopion palloseura ovat solmineet monivuotiset sopimukset PUMA Finland Oy:n kanssa. Sopimukset astuvat voimaan vuonna 2010. Siinä missä PUMA on perinteikäs urheiluvarustevalmistaja, molemmat joukkueet omaavat pitkät perinteet suomalaisessa jalkapallohistoriassa.

- Hakiessaan yhteistyökumppaneita PUMA Finland Oy painottaa aina pitkiä perinteitä, vahvaa jalkapallokulttuuria sekä hyvää juniorityötä. Näitä seikkoja tuomme esille yhteistyössämme. Toivomme myös, että PUMAn nuorekas tuotemerkki ja huippulaatuiset tuotteet tuovat yhteistyöhön uusia ulottuvuuksia, kertoo Gunnar Enholm, PUMA Finland Oy:n toimitusjohtaja. Myllykosken Pallo (MYPA) on erinomaisesti menestynyt perinteikäs joukkue. MYPA hakee uuden varustetoimittajan myötä nostetta joukkueeseensa, joka on kokenut lyhyen ajan sisällä suuria muutoksia. - Haluamme edustaa rohkeaa sekä innovatiivista tuotemerkkiä, ja heijastaa samaa sykettä seuraamme, toteaa MYPAn toiminnanjohtaja Seppo Miettinen. Perinteinen KuPS palaa juurilleen, sillä PUMA ja KuPS tekivät yhteistyötä jo 1970-1980 -luvuilla. KuPS on koko valtakunnassa tunnettu brändi. Seuralla on vahva ja menestyvä junioriorganisaatio, johon tulevien kausien menestys perustuu. - Olemme erittäin tyytyväisiä uuteen sopimukseemme. PUMA tukee nuorekkaana ja aktiivisena toimijana hyvin KuPS:n tavoitteita. Odotamme kovasti yhteistyötä PUMA:n kanssa, toteaa KuPS:n toimitusjohtaja Ari Pääkkö. Kuopiossa PUMAn virallisia KuPS-tuotteita jälleenmyy Sportia Kuopio ja MYPAn Intersport Kouvola.