PUMA yhteistyöhön Minna Kaupin kanssa

PUMA on solminut mittavan yhteistyösopimuksen vuoden urheilijan, suunnistaja Minna Kaupin kanssa. Sopimus on alallaan ainutlaatuinen ja eroaa kaikista aiemmista, sillä Intersport Finland Oy on mukana kaikessa Minna Kauppiin liittyvässä markkinointiviestinnässä.

Yhteistyö alkaa vauhdikkaasti kevään aikana, jolloin Minna Kauppi esiintyy PUMAn ja Intersportin yhteisessä TV-kampanjassa 2.5.2011 alkaen.

"Minna on menestynyt, karismaattinen, kaunis ja sanavalmis urheilija. Hän on loistava keulakuva PUMAn vapaa-ajan mallistoa ajatellen, ja samalla hän sopii hyvin PUMAn arvomaailmaan. Mielestämme hän on urheilija, joka erottuu persoonallaan ja tekee asiat omalla tyylillään - aivan kuten PUMAkin”, toteaa PUMAn markkinointipäällikkö, Sanna Hautala.

”Minuun teki vaikutuksen ennen kaikkea PUMAn ennakkoluulottomuus. Mielestäni PUMA on urheilupukeutumisen edelläkävijä esitellen trendit sekä toimivuuden aina ensimmäisten joukossa. PUMAn tuotteet edustavat laatua ja tyyliä, joten odotan yhteistyöltä paljon”, kuvailee Minna Kauppi.

"Minnan, Intersportin ja PUMAn välinen sponsorointisopimus on ensimmäinen laatuaan, jossa yhdistyvät urheilija, tuotemerkki ja yksi jakelutie. Valovoimaisena ja edustavana huippu-urheilijana Minna Kauppi on juuri oikea kasvo kommunikoimaan PUMAn vahvaa brändiä vapaa-ajanvaatetuksen edelläkävijänä. Me Intersportissa näimme tässä loistavan mahdollisuuden ja halusimme tarjota yhteistyöhön vahvan kumppanin tuen”, sanoo Intersport Finlandin markkinointipäällikkö, Mika Naaralainen.

Yhteystiedot:

Sanna Hautala, Markkinointipäällikkö, PUMA Finland Oy, p. 020 198 5345, sanna.hautala@puma.com

Mika Naaralainen, Markkinointipäällikkö, Intersport Finland Oy, p. 050 5566316, mika.naaralainen@kesko.fi