Siemens-induktiokeittotaso tuo rajatonta vapautta ruoanlaittoon

Uusi Siemens-induktiokeittotaso tarjoaa rajattomia mahdollisuuksia ruoanvalmistukseen, sillä sen yhtenäinen keittoalue mahdollistaa astioiden vapaan sijoittelun. Keittotason innovatiivinen tekniikka tunnistaa automaattisesti pannun tai kattilan koon, muodon ja sijainnin, mikä tekee keittotason käytöstä entistä monipuolisempaa. FreeInduction-keittotason nykyaikainen muotoilu tuo lisäksi tyylikkyyttä keittiöön.

Tavallisessa keittotasossa alueet, joille kattilat ja paistinpannut asetetaan, ovat tarkkaan rajattuja. Siemens freeInduction -keittotasolle kattilat ja pannut voidaan sijoittaa täysin vapaasti, ja keittoalue kuumenee sille asetetun keittoastian koon, muodon ja sijainnin mukaan. Jokaisen tasolle asetetun keittoastian tehoa voi säätää erikseen. FreeInduction-keittotaso tuo uusia mahdollisuuksia ja uutta vapautta ruoanvalmistukseen.

Olemme erittäin ylpeitä voidessamme esitellä uuden, innovatiivisen freeInduction-keittotason. Yhdellä yhtenäisellä ja isolla keittotasolla koko ateria voidaan valmistaa samanaikaisesti eikä enää tarvitse miettiä, mille levylle minkä kattilan voi asettaa. FreeInduction-keittotason avulla ruoanvalmistuksesta tulee helpompaa, hauskempaa ja vapaampaa, sanoo Siemens-kodinkoneiden markkinointipäällikkö Kristiina Pakarinen.

Tyylikäs lasikeraaminen pinta ja 48 mikromoduulia

Uuden induktiokeittotason lasikeraamisen pinnan alla toimii 48 induktiomoduulia, kun perinteisessä liedessä käytetään vain neljää induktiomoduulia. Induktiomoduulit rekisteröivät keittotasolle asetetun kattilan koon ja lämmittävät vain tarvittavan, juuri oikeankokoisen alueen. Induktiokeittotaso toimii siten yhtenä suurena keittoalueena, jolle voidaan asettaa oman mielen mukaisesti eri kokoisia ja muotoisia kattiloita ja paistinpannuja.

Keittoalueen ohjaus tyylikkäällä kosketusnäytöllä

Keittotason helppokäyttöinen TFT-kosketusnäyttö näyttää, miten pannut ja kattilat on sijoitettu keittotasolle. Kosketusnäyttö reagoi automaattisesti, kun keittoastioita siirretään tasolla. Kosketusnäyttö rekisteröi muutokset, ja aikaisemmat lämpötila-asetukset siirtyvät automaattisesti astioiden uusille paikoille. Jokaisen keittoastian tehoa voidaan ohjata yksilöllisesti, ja jokaiselle keittoalueelle on oma ajastin.

Induktiokeittotason vahvuuksia

Siemens freeInduction -induktiokeittotasolle asetetut astiat lämpenevät erittäin nopeasti, joten ruoan valmistukseen kuluu poikkeuksellisen vähän aikaa. Nopea lämmitys takaa myös sen, että energiaa kuluu vähemmän kuin käytettäessä perinteistä keittotasoa. Lämmitys kohdistuu suoraan keittoastiaan, joten energiaa ei mene hukkaan. Koska keittotaso ei kuumene turhaan astian ympäriltä, liedelle kiehunut ruoka ei pala tasoon kiinni eikä jätä siten lieteen hankalia tahroja.

Tuotetiedot            Tuotenumero            Suositushinta

freeInduction-induktiokeittotaso            EH875KU11E            4870 €

Tuotekuvat:

Painokelpoiset tuotekuvat kuvapankista www.siemens-home.fi/kuvapankki. Kuvanumerot 5147, 5146, 5145, 5153.

Lisätiedot:

Kristiina Pakarinen, BSH Kodinkoneet, p. 020 751 0724, s-posti: kristiina.pakarinen@bshg.com

Lehdistömateriaali ja tuotekuvat:

Anne Rutanen, Star PR Group, p. 09-622 4004, s-posti: anne.rutanen@starprgroup.com