Uusi Klippo-ammattileikkuri pelastaa työpäiväsi

Klippo® Pro Cobra™ S on Klippon uusin ammattiruohonleikkuri, jossa yhdistyvät voima ja suorituskyky. Pro Cobra™ S:n varustelu on entistä parempi, sillä sen leikkuumenetelmä muuntuu hetkessä keräävästä bioleikkaavaksi.

Pro Cobra™ S on keräävän Cobra™ S -mallin ammattiversio. 48 cm:n leikkuuleveys ja tilava 65 litran ruohonkerääjä mahdollistavat nopean ja helpon leikkaamisen. Pro Cobra™ S on varustettu uudella, tehokkaalla moottorilla, jonka tekniikka parantaa merkittävästi kestävyyttä ja käyttöikää. Jokapäiväistä käyttömukavuutta Pro Cobra™ S -ruohonleikkurissa on tehokkaasti tärinävaimennettu työntöaisa, jonka ansiosta pitkätkin työjaksot ovat miellyttäviä. Leikkurissa on myös työturvallisuutta parantavat sivusuojukset, jotka ehkäisevät mahdollisten kivien lentämistä. Vahva moottori – tehoa ja kestävyyttä Pro Cobra S -mallissa on Briggs & Stratton® 850 Series -moottori, jossa on valurautainen sylinteriputki, kaksoisilmansuodatin ja painevoitelu. Leikkuuleveys: 48 cm Leikkuukorkeus: 25-55 mm (viisi tasoa) Paino: 44 kg Suositushinta: 1 139,00 € Klippo Pro Cobra S™ ja muut Klippo® -tuotteet ovat saatavana pienkoneita myyvistä ammattiliikkeistä kautta maan. Klippo® Cobra™ S ja Pro Cobra™ ovat Klippon omistamia tuotemerkkejä. Lisätietoa tuotteesta Satu Kontio, Oy Husqvarna Ab, p. 040 500 3876, s-posti: satu.kontio@husqvarna.fi Elina Lehtola, Star Public Relations, p. 050 356 4545, s-posti: elina.lehtola@starpr.fi Kuvat kuvapankista www.klippo.fi/node2855.aspx