Volyymia kampaukseen Tresemmén 24 Hour Body Sky High hiuspuuterilla

Jokainen nainen ansaitsee upean kampauksen, ilman että siihen täytyy tuhlata omaisuutta. TRESemmé lanseeraa nyt uutuuden, 24 Hour Body Sky High hiuspuuterin, jonka hienojakoinen koostumus antaa hiusjuurille dramaattista nostetta ja volyymia, parantaen samalla hiusten muotoiltavuutta. Hiuspuuterin ainutlaatuisen Volyme Control Complex -koostumuksen avulla kampaus saa myös vahvaa ja pitkäkestoista pitoa.

Kolmen kohdan ohjeet hiuspuuterin käyttöön:

1) Pulloa ravistetaan ensin, jonka jälkeen korkki aukaistaan. Hiuspuuteria sirotellaan suoraan kuiviin ja puhtaisiin hiusjuuriin. Puuteria lisätään vähän kerrallaan, jotta tuotetta ei tule liikaa.

2) Hiuspuuteria hierotaan hiuksiin sormin halutun runsauden ja volyymin saavuttamiseksi. Tehokas puuteri imeytyy hiuksiin ja häviää vähitellen näkymättömäksi.

3) Lopuksi hiukset muotoillaan haluamalla tavalla. Hiuspuuteria voi lisätä jälkeenpäin, mikäli hiukset kaipaavat lisänostetta päivän mittaan.

TRESemmén stylisti suosittelee käyttämään hiuspuuteria myös silloin, kun hiukset haluaa laittaa kiinni. Tuote antaa hiuksille nostetta ja voimakasta pitoa. Kampaus viimeistellään TRESemmén 24 Hour Body Finishing Spray llä.

TRESemmén 24 Hour Body Sky High hiuspuuteri on kaupoissa elokuussa 2011. Suositushinta tuotteelle on 8,90 €.

Lisätietoa, tuotekuvia ja tuotenäytteitä voi tiedustella:
Henni Heiskanen, Star PR Group, p. 09 622 4004, sähköposti: henni.heiskanen@starprgroup.com

Yrityksestä

Toimimme kaikissa Skandinavian pääkaupungeissa: Tukholmassa, Oslossa, Kööpenhaminassa ja tammikuusta 2008 alkaen myös Helsingissä. Asiakaskuntamme koostuu lukuisista yrityksistä ja brändeistä, joista me pidämme. Meillä on laaja kontaktiverkosto ja hyvät suhteet media-alaan, mielipidejohtajiin, yritysmaailmaan sekä erilaisiin tärkeisiin yhteisöihin.