Cut & pret -syysmallistossa laaja kattaus laadukkaita ja lämpimiä neuleita

Vain Stockmannilla myytävä naisten cut & pret -mallisto täydentyy kuukausittain kauteen sopivilla trendikkäillä tuotteilla. Brändin syysmallistossa on runsaasti laadukkaita ja pehmeitä materiaaleja sekä selkeitä leikkauksia ja tyylikkäitä kokonaisuuksia muodin ystäville. Mallistoon kuuluu myös laaja valikoima kauteen sopivia ulkotakkeja hyvällä hinta-laatusuhteella.

”Syysmallisto jatkaa brändille tuttua kuvioilla ja leikkauksilla leikittelyä. Pitkät neuletakit ja neuleet valtaavat vaatekaapin syksyllä, ja niitä yhdistellään cut & pretin mallistossa sujuvasti eri harmaan sävyjen kanssa. Syksyn väripaletissa nähdään myös punaista, violettia ja ruskean eri sävyjä, ja materiaaleissa on mukana mm. kashmirvillaa,” kertoo cut & pretin Designer Johanna Salovaara.

Cut & pretin inspiroivia ja kauteen sopivia muotituotteita on saatavilla Stockmann-tavarataloista ja -verkkokaupasta. Vaatteiden koot ovat 34–44. Lisäksi valikoimaa täydentää cut & pret PLUS -mallisto, josta löytyy kokoja aina 54:ään asti.

Stockmannin cut & pret on suunniteltu Stockmann Design Studiossa ja tuotteiden valmistuksessa on kiinnitetty huomiota vastuulliseen ja läpinäkyvään tuotantoketjuun. Tuotteet tilataan tavarantoimittajilta, joiden tehtaat on BSCI-auditoitu. Cut & pret -tuotteiden hintalapuista löytyy osoite Stockmannin kotisivuille, josta asiakas voi lukea lisää Stockmannin vastuullisuusasioista ja tutustua muodin omien merkkien toimittaja- ja tehdaslistaan.

Uusi Stockmann Style muodin ystäville
Stockmann on perustanut kanta-asiakkailleen täysin uudenlaisen Stockmann Style -heimon/ryhmän, jossa esteetikot pääsevät testaamaan kauden trendit. Stockmann Stylen jäsenet kuulevat ja kokevat ensimmäisenä muodin, kauneuden ja sisustamisen tyylivinkit. Stockmann Stylen kautta saa esimerkiksi kutsuja muotinäytöksiin ja ajankohtaisiin tapahtumiin. Stockmann Styleen voi liittyä osoitteessa: heimot.stockmann.com.

Lisätiedot, kuvat ja tuotelainat:
PR@stockmann.com
@stockmanncom #cutetpret #stockmannstyle