Elena Stenholm aloittaa Stockmannin Real Estate -liiketoimintayksikön johtajana

STOCKMANN Oyj Abp, Pörssitiedote 25.6.2018 klo 15.00 EET

Elena Stenholm (s. 1971), VTM, on nimitetty Real Estate -liiketoimintayksikön johtajaksi ja Stockmannin johtoryhmän jäseneksi. Hän on viimeksi toiminut kaupallisena johtajana Finavialla sekä sitä ennen Cityconin kaupallisena johtajana. Elena Stenholm aloittaa Stockmannin palveluksessa vuoden loppuun mennessä ja hän raportoi toimitusjohtaja Lauri Veijalaiselle.

Elena Stenholmin vastuulla on Stockmannin kiinteistöliiketoiminnan kokonaisvaltainen kehittäminen. Finavialla Stenholm on vastannut kaupallisen palvelutarjoaman kehittämisestä ja johtamisesta sekä tiiviistä yhteistyöstä Helsinki-Vantaan lentokentän kaupallisten toimijoiden kanssa.

”Toivotan Elena Stenholmin lämpimästi tervetulleeksi Stockmannille. Elenalla on laaja kokemus kiinteistöjen kehittämisestä ja kauppapaikkojen liiketoimintalähtöisistä ratkaisuista kansainvälisessä ympäristössä”, toimitusjohtaja Lauri Veijalainen sanoo.

Real Estate -yksikön nykyinen johtaja Björn Teir siirtyy toisen yhtiön palvelukseen kesän jälkeen. Real Estate -yksikön kaupallinen johtaja Seppo Oksanen toimii yksikön vt. johtajana, kunnes Elena Stenholm aloittaa työnsä.

”Stockmann on ikoninen vähittäiskaupan toimija ja yhtiön kiinteistöjen kehittäminen on mielenkiintoisessa vaiheessa. Lähden innostuneena mukaan Stockmannin muutosmatkalle ja vastaamaan kuluttajien muuttuviin tarpeisiin sekä trendeihin”, Elena Stenholm sanoo.

Lauri Veijalainen, toimitusjohtaja, puh. 09 121 5062

Lauri Veijalainen