Haamua huimaa! – Hullut Päivät tulevat taas

Keltainen valtaa jälleen katukuvan, kun kevään Hullut Päivät -kampanja käynnistyy ensi viikolla. Mukana vilinässä on paljon uusia brändejä, ja aukioloaikoja on pidennetty sekä tavarataloissa että verkkokaupassa.

Varma kevään merkki, Stockmannin Hullut Päivät, lähestyy huimaavalla vauhdilla. Keskiviikkona 11.4. starttaava viisipäiväinen kampanja tarjoilee jälleen kerran paljon tuttua ja toivottua mutta myös uutta ja yllättävää hullutteluelämysten parantamiseksi.

Painetut Hullujen Päivien kuvastot ilmestyvät lähipäivinä, ja kampanjan tuotteita pääsee selailemaan jo nyt Stockmann-mobiilisovelluksen kautta tai uutiskirjeestä löytyvän linkin avulla.

Lisää ostosaikaa sekä aamu- että iltavirkuille

Hullujen Päivien aukioloaikoihin on tehty useita aamu- ja iltashoppailijoita ilahduttavia muutoksia. Stockmannin First- ja Exclusive-kanta-asiakkaat pääsevät aloittamaan hulluttelun keskiviikkoaamuna jo kello 6.30, kun tavaratalojen ovet avautuvat normaalisti kello 7.00.

Lisäksi kaikki Suomen tavaratalot pidentävät lauantain aukioloaikojaan ensimmäistä kertaa kello 21.00 asti. Stockmann myös venyttää verkkokaupan aukioloa sunnuntaina.

Hullujen Päivien verkkokauppaan on tehty jälleen monia uudistuksia: etusivun ilmettä on päivitetty ja tuotesuosittelua parannettu, tuotteita voi selata brändin perusteella, ja toimitusvaihtoehdot ovat selkeämmin esillä.

Jokaiselle jotakin

Hullujen Päivien tuotevalikoimassa on monia suosittuja brändejä, jotka ovat ensimmäistä kertaa mukana kampanjassa.

”Haluamme joka vuosi tuoda Hulluille Päiville jotain uutta ja ajankohtaista. Löytöjä voi tehdä nyt ensimmäistä kertaa esimerkiksi urheilumerkki Filan, kosmetiikkasuosikki Macin ja laadukasta muotia tarjoavien Totêmen, Hopen ja Gant Kidsin valikoimista. Myös kumppanimme ovat jälleen mukana kampanjassa monipuolisella tarjonnalla”, Stockmannin markkinoinnista ja sähköisestä kaupankäynnistä vastaava Anna Salmi kertoo.

Jokaiselle löytyy varmasti jotakin, sillä Hulluilla Päivillä on myynnissä noin 800 eri brändin tuotteita. Sekä tavarataloihin että verkkokauppaan tulee joka päivä myyntiin iso joukko uusia tuotteita.

”Verkkokaupastamme kannattaa ehdottomasti tarkastaa myös iltatärpit eli tuotteet, jotka ovat myynnissä ainoastaan verkossa iltaisin kello 18.00 eteenpäin”, Salmi vinkkaa.

Pakkaa ostokset keltaiseen kestokassiin

Stockmann haluaa vähentää ostoskassien kulutusta, ja osana kestävän kehityksen yhteiskuntasitoumusta se on muuttanut kaikki ostoskassinsa maksullisiksi. Maksullisuus koskee myös Hullujen Päivien ostoskasseja.

Stockmannin valikoimissa on useita kestokassivaihtoehtoja. Tänä keväänä Hullujen Päivien ostokset on mahdollista pakata uuteen, keltaiseen kestokassiin, joka on ostettavissa kaikista tavarataloista.

Hullut Päivät -kampanjaa vietetään Stockmannin tavarataloissa ja koko Suomen kattavassa Hullutpaivat.com-verkkokaupassa 11.–15.4.2018.

Lisätiedot:
Anna Salmi, CCO, Stockmann, puh. 040 7210 280