HobbyHall perustaa pop up -myymälät Jyväskylään ja Lahteen

Syksyn aikana Jyväskylään ja Lahteen avattavissa myymälöissä kerätään kokemuksia siitä, millaista myymäläkonseptia asiakkaat arvostavat. Myös verkkokauppa uudistuu vuoden vaihteessa.

"Hobby Hall uudistuu voimakkaasti. Haluamme vastata asiakkaiden tarpeisiin ja tarjota heille kilpailukykyisiä palveluita kaikissa kanavissamme. Myös verkkokauppamme kokee ison muutoksen ennen ensi kesää ja uudet logistiikkaratkaisut tulevat tarjoamaan asiakkaille hyvin nopeat toimitukset", kertoo myyntijohtaja Jarmo Salmi.

Hobby Hallin syksyllä avattavat pop up -myymälät sijaitsevat Jyväskeskuksessa Jyväskylän keskustassa ja Lahdessa kauppakeskus Karismassa. Keskustamyymälän ja kauppakeskukseen avattavan liikkeen avulla Hobby Hall kerää kokemuksia asiakkaiden toiveista ja tarpeista ainakin vuoden vaihteeseen saakka.

Myymälät keskittyvät kodin ja sisustuksen tuotteisiin, kodinkoneisiin, elektroniikkaan, vapaa-ajan tuotteisiin sekä vaatteisiin. Valikoimaa muokataan paikallisesti asiakkaiden tarpeisiin sopivaksi ja se vaihtuu kuukausittain. Myymälät ovat kooltaan noin 700 neliömetriä ja niihin palkataan kumpaankin kahdeksan työntekijää.

Tällä hetkellä Hobby Hallin ainoa myymälä sijaitsee Vantaalla Tammistossa. Hobby Hallilla on myös puhelinpalvelukeskus ja verkkokauppa hobbyhall.fi.

Hobby Hall siirtyy vuodenvaihteessa perheyhtiö SGN Groupin omistukseen.

Lisätiedot: Jarmo Salmi, Hobby Hallin myynti- ja kehitysjohtaja, puh. 0500 970 950

Kuva Tammiston Hobby Hall -myymälästä (Flickr)

Avainsanat: