Monta juhlaa: paras kattaus lahjoja Stockmannilta

Stockmannin kevät tarjoaa ratkaisuja lukuisiin erilaisiin juhliin ja juhlavalmisteluihin. Tavaratalojen muotivalikoimat ovat juuri nyt parhaimmillaan ja Herkun tilauspalvelun kautta ehtii vielä tilata kesän juhlapöytiin suolaiset suupalat ja kauniit kakut. Stockmannin laajasta tuotevalikoimasta löytyy toivotuimmat lahjat. Kevään toivelahjalistojen suosikkeja ovat kaikille sopiva lahjakortti ja laadukkaat kodin tuotteet.

Helsingin keskustan tavaratalon 5. kerrokseen on valmistumassa upea kodinmaailma, josta löytyy lahjat kesähäihin, valmistujaisiin, ylioppilaslahjaksi, mökkituliaisiksi ja omaan kesäkotiin. Uusi kodinosasto tarjoaa kattavan ja laajan valikoiman kansainvälisiä ja kotimaisia brändejä. Osastolle on avattu muun muassa Fiskars keittiömaailma ja  näyttävä Iittalan lifestyle shop. Muita shopeja ovat: Artek, Familon, Finlayson, Himla, Lapuan Kankurit, Lexington, Linum, Normann Copenhagen ja Vitra. Osastolla on heinäkuun loppuun saakka Design letters pop up, johon on koottu kattava kokonaisuus merkin tuotteita. Sarjassa on tuttujen kirjainmukien lisäksi paljon uusia tuotteita, kuten vihkoja, lasten tuotteita, pussilakanoita ja juomapulloja.

Stockmannin juhlakampanjan kasvoina ovat julkisuudesta tutut, lahjakkaat oman alansa asiantuntijat. Stockmannin kampanjakasvoina ovat muusikko Isac Elliot, ravintoloitsija Kim Heiniö, balettitanssija Minna Tervamäki, malli ja bloggaaja Sofia Ruutu. ”Kutsuimme kampanjaamme mukaan aitoja ja lahjakkaita suomalaisia tähtiä, joille kevään juhlat ovat ajankohtaisia. Kampanjan aikana asiantuntijat ovat kertoneet lahjavinkkejä sekä ideoita onnistuneiden juhlien valmisteluihin”, kertoo kevään juhlakonseptista vastannut Concept Manager Petra Hyvärinen.

Ihana Helsinki: Kukita kevät ja vaihda näkökulmaa!
Helsingin keskustan Stockmann osallistuu Ihana Helsinki -tapahtumaan 19.–22.5., ja kutsuu asiakkaansa rakentamaan 10 000 kukasta installaation. Yhdessä asiakkaiden kanssa rakentuvan kukkataideteoksen on suunnitellut Aalto-yliopiston Ia Ensterä. Osana kaupunkitapahtumaa Helsingin keskustan tavaratalo avaa Argos-katon yleisölle lauantaina 21. ja sunnuntaina 22.5. klo 11–16. Tarjolla on vaikuttavia maisemia, musiikkia ja Hartwall-kesäjuoma 1 000 ensimmäiselle. Lisäksi Helsingin keskustan tavaratalon kattoterassilta, Tapiolan ja Tampereen Stockmannilla löytyy ravintolapäivänä, lauantaina 21.5. Stockmann Street Food -taskubaari, josta voi ostaa viidellä eurolla herkullisen Stockmann Meals Broileri-paputaskun tai Härkäpapu-kasvistaskun.

Lisätiedot:
Pirjo Hästbacka, PR and Community manager, p. (09) 121 7150