Pariisi nyt Stockmannilla: Eiffel-torneja tavaratalosta löytäneille luvassa ainutlaatuisia palkintoja!

Stockmannin esittelee maaliskuussa muotimaailman kiinnostavimmat uutuudet sekä pariisilaisen elämäntyylin. Osana Paris-kampanjaa onnekkailla Stockmannin asiakkailla on mahdollisuus löytää tavarataloihin piilotettuja pieniä Eiffel-torneja, joissa on upeita palkintoja, kuten stailaus pariisilaiseen tyyliin, ranskalaiset korot, lentoliput Pariisiin tai herkullinen illallinen ranskalaisessa ravintolassa.

Helsingin keskustan Stockmannilla Eiffel-torneja pääsee etsimään päivittäin 2.3–5.3. klo 16 alkaen. Tapiolan tavaratalosta pieniä Eiffel-torneja aarteineen on löydettävissä tiistaina 8.3. ja keskiviikkona 9.3. klo 16. Turun tavaratalossa Eiffel-tornietsintä järjestetään torstaina 10.3. ja perjantaina 11.3. klo 16. Tampereen tavaratalosta Eiffel-tornin ja pienen palan Pariisia voi saada omakseen torstaina 17.3. ja perjantaina 18.3. klo 16. Tunnelmalliset Paris-videot löytyvät Stockmannin Facebook-sivuilta. Tarkemmat ohjeet ja vihjeet Eiffel-tornien etsimiseen löytyvät osoitteesta: www.stockmann.com/tapahtumat.

Lisätiedot: Pirjo Hästbacka, PR & Community Manager, p. 050 356 8359
Paris-kampanja Stockmannilla: Pariisin kevät saapuu maaliskuussa Stockmannille