Stockmannin sisältömarkkinointi palkittiin kansainvälisellä Ozzie Awardilla

Stockmann Oyj Abp, Lehdistötiedote 10.10.2018

Stockmannin vuosi sitten lanseerattu lifestylemedia Stockmann Magazine palkittiin kansainvälisen Folio: Eddie & Ozzie Awards -kilpailun finaalissa New Yorkissa. Palkinto tuli kevään Stockwomann Magazine -numeron kannesta.

Stockmannin oma lifestyle-lehti Stockmann Magazine on voittanut ensimmäisen kansainvälisen palkintonsa Folio: Eddie & Ozzie Awards -aikakauslehtikilpailussa. Voitto tuli kategoriassa Cover Design / paras kansi. Stockmann Magazine oli ehdolla myös vuoden lanseeraukseksi sarjassa Launch / New Magazine ja tässä se sai kunniamaininnan.

Palkittu kansi ilmestyi Stockmann Magazinen lehden kevätnumerossa, joka on nimetty viimekeväisen kampanjan mukaisesti Stockwomann Magazineksi. Kevätnumeron kannessa esiintyy näyttelijä Seela Sella.

Eddie & Ozzie Awards on maailman suurimpia media-alan kilpailuja, jonka kategorioissa kilpailevat kuluttaja-, b2b- ja sisältömarkkinointijulkaisut. Kilpailun Ozzie-osuus keskittyy designiin, ja Eddie-osuudessa palkitaan parhaita sisältöjä. Stockwomann Magazine palkittiin kilpailun Ozzie-osuudessa.

”Olemme erittäin ylpeitä ja iloisia tästä tunnustuksesta! Stockmann Magazinen tehtävä on tarjota asiakkaillemme inspiroivaa ja laadukasta sisältöä, ja voitto maailmanlaajuisessa kilpailussa on osoitus siitä, että olemme todellakin oikealla tiellä”, Stockmannin asiakkuusjohtaja Anna Salmi sanoo.

Stockmann Magazine lanseerattiin syksyllä 2017 ja sitä tuottaa ja julkaisee John Brown Media. Lehden taustalta löytyy suuri joukko alan kotimaisia ja kansainvälisiä huippunimiä.

”Olen suunnattoman onnellinen Stockmannin ja John Brown Median tiimimme yhteistyöstä. Tämä on maailmanluokan palkinto maailmanluokan sisällölle, iloitsee lehden päätoimittaja Jenni Lieto, joka oli New Yorkissa vastaanottamassa palkintoa.

Eddie & Ozzie -kilpailun järjestää amerikkalainen kustannusalan järjestö Folio. Suurin osa myös Suomen ja maailman mediataloista on Folion jäseniä. Kilpailuun osallistuu vuosittain tuhansia julkaisuja.

Lisätiedot:
Anna Salmi, Stockmann, CCO, puh. 040 721 0280