Stockmannin tammi–kesäkuun 2016 puolivuotiskatsauksen julkistaminen

STOCKMANN Oyj Abp, Pörssitiedote 3.8.2016 klo 12.00 EET

Stockmann Oyj Abp julkistaa vuoden 2016 tammi–kesäkuun puolivuotiskatsauksensa perjantaina 12.8.2016 klo 8.00.

Lehdistö- ja analyytikkotilaisuus järjestetään 12.8.2016 klo 9.15 Fazerin shamppanjabaarissa Stockmannin Helsingin keskustan tavaratalon 8. kerroksessa, Aleksanterinkatu 52 B. Tilaisuudessa vt. toimitusjohtaja Lauri Veijalainen esittelee puolivuotiskatsauksen ja liiketoimintayksiköiden johtajat kertovat yksiköidensä tuloskehityksestä.

Pyydämme ilmoittautumaan lehdistö- ja analyytikkotilaisuuteen viimeistään 11.8.2016 sähköpostilla info@stockmann.com tai puh. 050 389 0011.

Webcast
Vt. toimitusjohtaja Lauri Veijalainen pitää 12.8.2016 klo 14.15 englanninkielisen webcastin, jossa hän esittelee puolivuotiskatsauksen. Osallistu soittamalla 5–10 minuuttia ennen webcastin alkua johonkin alla olevista numeroista. Esitystä voi seurata tästä linkistä tai osoitteessa stockmanngroup.com. Tallenne esitysmateriaaleineen on saatavilla yhtiön internetsivuilla tilaisuuden jälkeen.

Suomi: +358 9 2310 1619
Ruotsi: +46 8 5065 3932