Suomen ensimmäinen Joe & the Juice Stockmannille

Trendikäs tanskalainen Joe & the Juice -mehubaari ja -kahvila avautuu ennen joulua Helsingin keskustan Stockmann-tavaratalon 1. kerrokseen. Konseptinsa mukaisesti Joe & the Juice tarjoaa asiakkailleen tuoreita ja terveellisiä hedelmä- ja vihannesmehuja, kahveja sekä voileipiä, jotka valmistetaan asiakkaan tilauksesta. Herkullisesta valikoimasta on helppo valita juoma mukaan tai jäädä nauttimaan välipalaa viihtyisään ja tunnelmalliseen miljööseen.

Joe & the Juice -brändi lanseerattiin vuonna 2002 Kööpenhaminassa. Suosittu ketju on laajentunut paitsi muihin Pohjoismaihin myös Euroopan suurkaupunkeihin ja lentokentille. Vuonna 2015 Joe & the Juice laajeni mm. New Yorkiin ja Singaporeen. Yritys panostaa työntekijöidensä koulutukseen ja sitoutumiseen, joiden halutaan välittyvän asiakkaalle mm. erinomaisen palveluna ja viihtyisänä tunnelmana.

”Stockmann haluaa tarjota asiakkaillensa erilaisia vaihtoehtoja virkistäytymiseen ostostenteon lomassa. Olemme todella iloisia siitä, että Suomen ensimmäinen Joe & the Juice avataan juuri Stockmannilla. Monelle suomalaiselle jo matkoilta tuttu, jopa ikonisen aseman saavuttanut konsepti tuo täysin uuden ulottuvuuden tavaratalomme palveluihin tarjoamalla asiakkaille uudenlaista elämyksellisyyttä ja herkullisia makuja”, sanoo Real Estate -yksikön kaupallisten toimintojen johtaja Seppo Oksanen.

Lisätiedot:
Stockmann, Seppo Oksanen, 040 587 9305, seppo.oksanen@stockmann.com