• Lindex Group Oyj/

Syksyn pehmoisin asustemallisto A+more by Pupulandia on täällä – Stockmann tuo syksyyn myös paljon muita uutuuksia

Stockmann Oyj Abp, Lehdistötiedote 6.9.2018

Suosittua Pupulandia-blogia kirjoittava Jenni Rotonen suunnitteli Stockmannin A+more-asustemallistoon oman syksyisen neulekokoelman. A+more by Pupulandia -tuotteet tulevat tänään 6.9. myyntiin Stockmann-tavarataloihin sekä verkkokauppaan. Stockmann tuo syksyyn myös monia muita inspiroivia uutuuksia.

Pupulandia-blogin takana oleva Jenni Rotonen on suunnitellut Stockmannin A+more-asustemallistoon syksyn pehmoisimman neulekokoelman. A+more by Pupulandia -malliston myssy, huivi ja käsineet on valmistettu korkealaatuisista materiaaleista Italiassa. Värikirjosta löytyy sekä lempeän pastellisia sävyjä että voimakkaampaa väriloistoa, klassista mustaa unohtamatta. Tuotteet ovat myynnissä sekä Stockmann-tavarataloissa että verkkokaupassa.

”Olen todella innossani, että Stockmann tarjosi minulle mahdollisuuden hypätä hetkeksi suunnittelijan saappaisiin. Tavoitteenani oli tehdä arkisia asuja ilahduttava kokoelma ajattomia ja laadukkaita asusteita, jotka sopivat monenlaiseen tyyliin”, Jenni Rotonen kertoo.

A+more on Stockmannin oma asustemerkki, jonka kaikki tuotteet suunnitellaan Helsingin Pitäjänmäessä sijaitsevassa Stockmannin omassa designstudiossa. Klikkaa tästä videoon, jolla A+moren suunnittelija Laura Kupari-Guise kertoo yhteystyömalliston syntymisestä.

Helsingin, Tampereen ja Turun Stockmann-tavarataloissa järjestetään A+more by Pupulandia -malliston lanseeraustapahtumia 6.–9.9. Paikalla tapahtumissa ovat Jenni Rotonen ja Laura Kupari-Guise. Lue lisää tapahtumista ja niiden ajankohdista täältä.

Tutustu A+more by Pupulandia -mallistoon täällä.

Paljon syysuutuuksia tavarataloissa ja verkossa

Stockmannin muodin ja kosmetiikan valikoimat ovat kesän ja syksyn aikana täydentyneet monilla odotetuilla suosikeilla.

Naisten muodin ja asusteiden valikoimista löytyy uutuutena muun muassa Karl Lagerfeldin, Clairen ja Jerome Dreyfussin laadukasta muotia. Miesten muodin valikoima on kasvanut tyylikkäillä Lyle & Scottin sekä Slowearin vaatteilla. Suositun urheilumerkki Championin tuotteita löytyy nyt sekä urheilu- että lastenosaston valikoimista. Kosmetiikkaosastoa ihastuttavat muun muassa Byredon, Jo Malone Londonin elegantit tuoksutuotteet ja leikkisä TonyMolyn kosmetiikka.

Inspiraatiota trendikkäimpiin syystyyleihin kannattaa poimia myös tänään ilmestyneestä Stockmann Magazinesta, joka on saatavilla kaikista Stockmann-tavarataloista ja verkosta.

Lisätiedot:
Ulrika Hedman, Brand Manager, Stockmann, puh. 050 388 9683