LOVE ON ICE - BRAHEN KENTÄLLÄ 22.2.2003

LOVE ON ICE - BRAHEN KENTÄLLÄ 22.2.2003 One Way ja Kiss FM järjestävät ainutlaatuisen "Love on ice" - rusettiluistelutapahtuman Kallion Brahen kentän jäällä lauantaina 22.2.2003 klo 12-16. Tapahtumassa esiintyvät bändit Nylon Beat, Fintelligens, Shade ja Mighty44 pitävät huolen siitä, että meno on vauhdikasta loppuun asti. Tavoitteena on tarjota nuorille elämyksellinen luistelutapahtuma. Tapahtuma on maksuton ja juontajana toimii Kiss FM:n tuttu radioääni Mikko Suursalmi. Muita yhteistyökumppaneita ovat Carhartt, Converse, Clarks, Dickies, Diesel, Dunderdon, Es ti: ci:, Freesoul, Gsus, Jack&Jones, Jiggy, Lee, Levi's, Miss Sixty, Only, Osiris, Paul Frank, Pepe Jeans, Puma, Replay, STC, We. Yleisölle on tarjolla mahdollisuus vuokrata luistimia ja alueella on myynnissä lämmintä kaakaota ja hot dogeja. Lisätietoja Love on ice-tapahtumasta antaa: Myyntipäällikkö Tiina Fågel, puh. (09) 121 3471. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/21/20030221BIT00760/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/21/20030221BIT00760/wkr0002.pdf

Yrityksestä

Stockmann on vuonna 1862 perustettu suomalainen vähittäiskauppaa harjoittava pörssiyhtiö. Stockmannin neljä kaupallista ryhmää ovat Tavaratalojen ryhmä, Autokaupan ryhmä, Hobby Hall -ryhmä sekä Seppälä.