Muutos Stora Enson johtoryhmässä

STORA ENSO OYJ PÖRSSITIEDOTE 27.5.2016 klo 9.00

Stora Enson Consumer Board -divisioonan johtaja Jari Latvanen jättää tehtävänsä Stora Ensossa marraskuuhun 2016 mennessä siirtyäkseen HKScan Oyj:n toimitusjohtajaksi.

Jari Latvanen on työskennellyt nykyisissä tehtävissään Stora Ensossa tammikuusta 2015 lähtien ja hän on ollut myös yhtiön johtoryhmän jäsen. Jari Latvasen seuraajan rekrytointiprosessi on käynnissä.

“Jarilla on ollut merkittävä rooli Stora Enson kuluttajapakkauskartonkiliiketoiminnan kehittämisessä ja hän on ollut johtoryhmämme arvostettu jäsen. Toivotan Jarille menestystä, kun hän nyt siirtyy uusien haasteiden pariin”, sanoo Stora Enson toimitusjohtaja Karl-Henrik Sundström.

Ulrika Lilja, viestintäjohtaja, puh. +46 72 221 9228

Sijoittajatiedustelut:
Ulla Paajanen-Sainio, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 02046 21242

Stora Enso on pakkaus-, biomateriaali-, puutuote- ja paperiteollisuuden uusiutuvien tuotteiden maailmanlaajuinen toimittaja. Tavoitteenamme on korvata uusiutumattomat materiaalit innovoimalla ja kehittämällä uusia puuhun ja muihin uusiutuviin materiaaleihin perustuvia tuotteita ja palveluja. Työllistämme noin 26 000 henkilöä yli 35 maassa. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli 10,0 miljardia euroa. Stora Enson osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä (STEAV, STERV) ja Nasdaq Stockholm AB:ssa (STE A, STE R). Lisäksi Stora Enson ADR-todistuksilla (SEOAY) käydään Yhdysvalloissa kauppaa OTC-listalla International OTCQX:ssa.
storaenso.com

Ulrika Lilja