Stora Ensolla paras suomalainen vuosikertomus kansainvälisessä arvioinnissa

STORA ENSO OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 31.8.2015 klo 9.00 EET

Stora Enson vuosikertomus sai kiitosta erinomaisesta arvon luomisen, liiketoiminnan muutoksen ja yritysvastuukäytäntöjen kuvaamisesta. Myönteistä palautetta annettiin myös runsaan sisällön jakamisesta neljään raporttiin.

Stora Enson vuosikertomus 2014 koostuu neljästä raportista: Progress Book, Financial Report, Global Responsibility Performance ja Corporate Governance Report. Progress Book esittelee Stora Enson strategian, kuinka yritys luo arvoa ja kuinka sen työ edistyy.

Kaikki neljä raporttia ovat PDF-muodossa osoitteessa storaenso.com/annualreport

Painetun Progress Bookin (englanniksi, suomeksi ja ruotsiksi) ja Financial Reportin (englanniksi) voi tilata osoitteessa storaenso.com/order

Report Watchin lista 400 parhaasta vuosikertomuksesta:

Ulrika Lilja, viestintäjohtaja, p. +46 72 221 92 28
Ulla Paajanen-Sainio, sijoittajasuhdejohtaja, p. +358 40 763 8767
Hanne Karrinaho, talousviestintäjohtaja, p. +358 40 766 9452

Stora Enso on pakkaus-, biomateriaali-, puutuote- ja paperiteollisuuden uusiutuvien tuotteiden maailmanlaajuinen toimittaja. Tavoitteenamme on korvata uusiutumattomat materiaalit uusiutuvilla materiaaleilla innovoimalla ja kehittämällä uusia puuhun tai muihin uusiutuviin materiaaleihin perustuvia tuotteita ja palveluja. Työllistämme noin 27 000 ihmistä yli 35 maassa, ja vuonna 2014 myyntimme oli 10,2 miljardia euroa. Stora Enson osakkeet on listattu NASDAQ OMX Helsingissä (STEAV, STERV) ja Tukholmassa (STE A, STE R). Lisäksi nämä osakkeet myydään Yhdysvalloissa ADR-osakkeina (SEOAY) kansainvälisillä OTC-markkinoilla. storaenso.com

Ulrika Lilja, viestintäjohtaja, p. +46 72 221 92 28
Ulla Paajanen-Sainio, sijoittajasuhdejohtaja, p. +358 40 763 8767