Stora Enson vuoden 2014 vuosikertomus julkaistu

STORA ENSO OYJ PÖRSSITIEDOTE 17.2.2015 klo 9.00

Stora Enson vuoden 2014 vuosikertomus julkaistaan tänään PDF-muodossa.
Stora Enson vuoden 2014 vuosikertomus koostuu neljästä erillisestä julkaisusta: Progress Book 2014, Financial Report 2014, Global Responsibility Performance 2014 ja Corporate Governance Report 2014. Progress Book esittelee Stora Enson strategian, kuinka yhtiö luo arvoa ja kuinka sen työ edistyy.

Progress Book 2014 julkaistaan suomeksi, englanniksi ja ruotsiksi. Financial Report 2014, Global Responsibility Performance 2014 ja Corporate Governance Report 2014 julkaistaan englanniksi.

Painetut julkaisut ilmestyvät viikolla 11. Progress Book 2014 postitetaan niille suomalaisille ja ruotsalaisille osakkeenomistajille, jotka ovat sitä pyytäneet. Progress Book 2014 ja Financial Report 2014 ovat tilattavissa painettuna osoitteesta storaenso.com/order tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen group.communications@storaenso.com. Global Responsibility Performance 2014 ja Corporate Governance Report 2014 ovat saatavilla PDF-muodossa.

Stora Enso on tänään julkistanut myös seuraavat erilliset PDF-tiedostot:

• Virallinen suomenkielinen tilinpäätös
  • Englanninkielinen käännös emoyhtiön vuoden 2014 tilinpäätöksestä
  • Corporate Governance Report 2014:n suomenkielinen käännös

Kaikki nämä julkaisut ja dokumentit ovat saatavilla konsernin internetsivuilla osoitteessa storaenso.com/annualreport.

Ulrika Lilja, viestintäjohtaja, puh. +46 1046 71668
Hanne Karrinaho, johtaja, talousviestintä, p. 02046 21446

Stora Enso on johtava maailmanlaajuinen uusiutuvien pakkaus-, biomateriaali-, puu- ja paperiratkaisujen tuottaja. Tavoitteemme on korvata uusiutumattomat materiaalit innovoimalla ja kehittämällä uusia tuotteita ja palveluja, jotka perustuvat puuhun ja muihin uusiutuviin materiaaleihin. Työllistämme noin 27 000 henkilöä yli 35 maassa. Liikevaihtomme vuonna 2014 oli 10,2 miljardia euroa. Stora Enson osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä (STEAV, STERV) ja Tukholmassa (STE A, STE R). Lisäksi Stora Enson ADR-todistuksilla (SEOAY) käydään Yhdysvalloissa kauppaa OTC-listalla International OTCQX:ssa.

Ulrika Lilja, viestintäjohtaja, puh. +46 1046 71668
Hanne Karrinaho, johtaja, talousviestintä, p. 02046 21446