Hämeenlinnaan avattiin 8.12.2011 SUBWAY® -ketjun tuorein ravintola- ravintoloitsijanaan Pohjois-Euroopan tämän vuoden paras yrittäjä

SUBWAY® -ravintolat lisääntyvät jälleen vauhdilla, kun Hämeenlinna sai toisen SUBWAY® -
ravintolansa. Herkulliset täytetyt leivät valtasivat jälleen palan Suomea, onhan kyseessä jo Suomen 93. SUBWAY® -ravintola. Ketjun uusin ravintola sijaitsee osoitteessa Katsastusmiehentie 6, Tiiriön Citymarketin yhteydessä.

Kyseessä on yrittäjä Teppo Lindroosin toinen SUBWAY® -ravintola, omistaahan Lindroos myös Hämeenlinnan vanhemman SUBWAY® -ravintolan. SUBWAY® -ketjun palkitsema Lindroos on saanutkin jo aiemmin tunnustusta saavutuksistaan myynnin ja kannattavuuden lisäämisessä. Tänä vuonna Lindroos palkittiin ketjun parhaana yhden ravintolan yrittäjänä koko Pohjois-Euroopan alueella.  Työskenneltyään erilaisissa myyntiorganisaatioissa 8 vuotta, Lindroos päätti perustaa SUBWAY® -ravintolan vuonna 2007. Tänään hän omistaa kaksi Hämeenlinnan SUBWAY® -ravintolaa, ja työllistää itsensä lisäksi 20 henkilöä.

SUBWAY® -ravintoloiden suosio perustuu raikkaisiin raaka-aineisiin sekä vastapaistettuun leipään. Ketjun tärkeimpänä toiminta-ajatuksena on valinnanvapaus, jossa asiakas voi itse valita leipään mieleisensä täytteet. Maailman tunnetuinta täytettyä leipää kutsutaankin nykyään Suomessa nimellä subi™. SUBWAY® -ravintolat Suomessa ovat osa kansainvälistä franchising-ketjua. Ketju avasi Suomessa ensimmäisen ravintolansa Helsinkiin vuonna 2000. Tämän jälkeen kasvuvauhti on ollut nopeaa: uusia ravintoloita on avattu ympäri Suomea ja tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on maassamme jo 93.
SUBWAY® -ketju on maailman suurin ravintolaketju myymälöiden määrällä mitattuna. Tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on ympäri maailmaa yli 35 000.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:
Petteri Lehtimäki, maajohtaja