Joensuun Pilkossa avattiin 6.5.2011 SUBWAY® -ketjun tuorein ravintola

SUBWAY® -ravintolat lisääntyvät jälleen vauhdilla, kun Joensuu sai uuden SUBWAY® -ravintolan. Herkulliset, uunituoreet täytetyt leivät valtasivat jälleen palan Suomea, onhan kyseessä jo Suomen 86. SUBWAY® -ravintola. Joensuun aikaisemman SUBWAY® -ravintolan joukkoon liittyvä Pilkon SUBWAY® -ravintola sijaitsee osoitteessa Linjatie 2, Pilkon Citymarketin yhteydessä.

”Hyvien pysäköintipaikkojen ansioista Pilkon SUBWAY® -ravintolaan odotetaan pistäytyvän erityisesti Citymarketin asiakkaita sekä tietysti Pilkon asuinalueen asukkaita. Myös aukioloaikamme aamuyhdeksästä iltayhdeksään tuo varmasti oman lisänsä alueen ravintolatarjontaan,” kertoo yrittäjä Lassi Ikonen. Kyseessä on Ikosen toinen SUBWAY® -ravintola, ensimmäinen hänen ravintolansa sijaitsee Joensuussa Iso Myyssä. Ikonen palkittiin vuotuisessa Suomen Franchising Yhdistyksen Franny-gaalassa SUBWAY® -ravintoloiden 2011 Franny-palkinnolla. Ikonen on toiminut SUBWAY® -yrittäjänä vuodesta 2008 saakka.

SUBWAY® -ravintoloiden suosio perustuu raikkaisiin raaka-aineisiin sekä leipään. Ketjun tärkeimpänä toiminta-ajatuksena on valinnanvapaus, jossa asiakas voi itse valita leipään mieleisensä täytteet. Maailman tunnetuinta täytettyä leipää kutsutaankin nykyään Suomessa nimellä subi. SUBWAY® -ravintolat Suomessa ovat osa kansainvälistä franchising-ketjua. Ketju avasi Suomessa ensimmäisen ravintolansa Helsinkiin

vuonna 2000. Tämän jälkeen kasvuvauhti on ollut nopeaa: uusia ravintoloita on avattu ympäri Suomea ja tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on maassamme jo 86.

SUBWAY® -ketju on maailman suurin ravintolaketju myymälöiden määrällä mitattuna. Tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on ympäri maailmaa yli 34 000.

Erkki Lempiäinen, maajohtaja
sähköposti: erkki.lempiainen@subway.fi