Kluuviin avattiin SUBWAY® -ketjun tuorein ravintola

Helsingin keskustan kauppakeskus Kluuvi sai oman SUBWAY® -ravintolansa joulukuun alussa. Samalla Kaisaniemen SUBWAY® -ravintola sulkee ovensa toiminnan siirtyessä Kluuviin.   Syksyllä 2011 uudelleen ovensa avannut Kauppakeskus Kluuvi sijaitsee Aleksanterinkadun ja Kluuvikadun risteyksessä.. “Uusittu Kluuvi on huikea yhdistelmä eri brändejä ja todellista laatua. Olemmekin tyytyväisiä, kun pääsimme näin hyvään seuraan ja näin hyvälle paikalle. Katupuheiden mukaan Helsingin ydinkeskustaan on toivottu ravintolaamme, ja nyt pääsemme vastaamaan tähän pyyntöön ,” kommentoi maajohtaja Petteri Lehtimäki.

SUBWAY® -ravintoloiden suosio perustuu raikkaisiin raaka-aineisiin sekä vastapaistettuun leipään. Ketjun tärkeimpänä toiminta-ajatuksena on valinnanvapaus, jossa asiakas voi itse valita leipään mieleisensä täytteet. Maailman tunnetuinta täytettyä leipää kutsutaankin nykyään Suomessa nimellä subi®. SUBWAY® -ravintolat Suomessa ovat osa kansainvälistä franchising-ketjua. Ketju avasi Suomessa ensimmäisen ravintolansa Helsinkiin vuonna 2000. Tämän jälkeen kasvuvauhti on ollut nopeaa: uusia ravintoloita on avattu ympäri Suomea ja tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on maassamme jo yli 100. SUBWAY® -ketju on maailman suurin ravintolaketju myymälöiden määrällä mitattuna. Tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on ympäri maailmaa yli 38 000.

Maajohtaja Petteri Lehtimäki