Levillä avattiin 1.11. SUBWAY® -ketjun pohjoisin ravintola

SUBWAY® -ravintolat lisääntyivät maassamme jälleen, kun Levi sai oman SUBWAY® -ravintolansa marraskuun alussa. Kittilän tuore SUBWAY® -ravintola sijaitsee Levillä osoitteessa Keskuskuja 3. Avautuessaan Levin ravintola lunastaa paikkansa Suomen toisena hiihtokeskuksessa sijaitsevana ketjun ravintolana, sekä Suomen pohjoisimpana SUBWAY® -ravintolana.

Suomen pohjoisimman SUBWAY® -ravintolan yrittäjänä toimivat Miika Bäckman ja Kimmo Särkelä. ”Uudesta 24-paikkaisesta Subway-ravintolastamme saa tutusti take-awayna kaikki listatuotteet. Tämän lisäksi voidaan vaikkapa suoraan mökeille toimittaa isommat tilaukset”, kertoo Miika Bäckman. Levin SUBWAY® -ravintola työllistää kaikkiaan 8 työntekijää. Ravintolan ovet ovat avoinna päivittäin klo 9–22.

SUBWAY® -ravintoloiden suosio perustuu raikkaisiin raaka-aineisiin sekä vastapaistettuun leipään. Ketjun tärkeimpänä toiminta-ajatuksena on valinnanvapaus, jossa asiakas voi itse valita leipään mieleisensä täytteet. Maailman tunnetuinta täytettyä leipää kutsutaankin nykyään Suomessa nimellä subi®. SUBWAY® -ravintolat Suomessa ovat osa kansainvälistä franchising-ketjua. Ketju avasi Suomessa ensimmäisen ravintolansa Helsinkiin vuonna 2000. Tämän jälkeen kasvuvauhti on ollut nopeaa: uusia ravintoloita on avattu ympäri Suomea ja tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on maassamme jo yli 110. SUBWAY® -ketju on maailman suurin ravintolaketju myymälöiden määrällä mitattuna. Tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on ympäri maailmaa yli 40 000.

Maajohtaja Petteri Lehtimäkisähköposti: petteri.lehtimaki@subway.fi Yrittäjä Miika Bäckmansähköposti: miika.backman@subway.fi Yrittäjä Kimmo Särkeläsähköposti: kimmo.sarkela@subway.fi