Lohjalla avattiin 30.1.2011 SUBWAY® -ketjun tuorein ravintola

SUBWAY® -ravintolat lisääntyvät jälleen vauhdilla, kun Lohja sai oman SUBWAY® -ravintolansa. Herkulliset, uunituoreet täytetyt leivät valtasivat jälleen palan Suomea, onhan kyseessä jo Suomen 83. SUBWAY® -ravintola. Lohjan ensimmäinen SUBWAY® -ketjun ravintola sijaitsee osoitteessa Ojamonharjuntie 61, eli Citymarketin yhteydessä. Sijaintinsa puolesta ravintola tavoittaa niin lounastuntiaan viettävät työntekijät, nälkäiset opiskelijat, kuin K-ryhmän kaupassa asioivat perheetkin. Kyseessä on yrittäjä Tanveer Choudhryn ensimmäinen SUBWAY® -ravintola. ”Hyvien pysäköintipaikkojen ja sijainnin ansiosta Lohjan SUBWAY® -ravintola uskoo tavoittavansa etenkin lounasasiakkaita, lapsiperheitä sekä kouluistaan palaavia koululaisia ja opiskelijoita. Citymarketin yhteyteen avattu ravintola on varmasti odotettu lisä Lohjan palveluihin”, sanoo maajohtaja Erkki Lempiäinen. .

SUBWAY® on kansainvälinen franchising-ketju, joka avasi ensimmäisen Suomen ravintolansa Helsingin Annankadulle vuoden 2000 heinäkuussa. Tämän jälkeen kasvuvauhti on ollut nopeaa: SUBWAY® on avannut uusia ravintoloita ympäri Suomea ja joulukuussa 2010 ravintoloita oli yli 80. Vuosittain SUBWAY® avaa ympäri maailmaa yli 2000 uutta ravintolaa. Taloustutkimus Oy:n tutkimuksen mukaan SUBWAY® -ketju oli Suomen paras pikaruokaketju vastaajien antamilla kokonaisarvosanoilla mitattuna myös vuonna 2010. SUBWAY® tarjoaa terveellisen vastaiskun perinteisille pikaruokapaikoille. Suosio perustuu raikkaisiin ja tuoreisiin raaka-aineisiin sekä uunituoreeseen leipään, johon asiakas voi itse valita mieleisensä täytteet. Maailman tunnetuinta täytettyä leipää kutsutaankin nykyään nimellä subi.

Erkki Lempiäinen, SUBWAY® -ketjun maajohtaja sähköposti: erkki.lempiainen@subway.fi   Tanveer Choudhry, SUBWAY® -yrittäjä sähköposti: tanveer.choudhry@subway.fi