Maunulan uusi liikekeskus houkuttelee asiakkaita – Subway® -ravintola toi toivotun lisän alueen tarjontaan

Maunulan uusi liikekeskus avattiin maaliskuussa. Samalla ovensa liikekeskuksessa avasi myös Maunulan uusi Subway® -ravintola. Liikekeskuksen isoin myymälä reilulla 2000 neliömetrillä on S-market, joten Subway® -ravintola houkutteleekin asiakkaakseen paljon ruokaostoksia tekeviä perheitä sekä viikonloppuruokailijoita.

”Olemme olleet reilun kuukauden auki, ja kävijöitä on riittänyt todella hyvin. Olemme siis saaneet positiivisen vastaanoton tuomalla alueelle lisää monipuolista ravintolatarjontaa,” kertoo Maajohtaja Petteri Lehtimäki. Maunulan tuore Subway® -ravintola sijaitsee osoitteessa Pakilantie 8 a. Ravintola on yrittäjä Manav Phullin ensimmäinen Subway® -ravintola, ja työllistää tällä hetkellä 8 henkilöä. ” Vaikka ravintoloitsijana toimiminen onkin tuttua jo 12 vuoden ajalta, niin olen innoissani liittyessäni isoon franchising-ketjuun. Ketjun vahva tuki takanamme auttaa monessa asiassa, ja yrittäjien vahva yhteisö antaa myös tukea ja synergiaa. Kyseessä on maailman suurin ravintolaketju, joten tunnettavuus heti ravintolaa avattaessa on sekin omaa luokkaansa. Ensimmäinen kuukausi on mennyt oikein hyvin, ja olemmekin olleet avausviikkoihin hyvin tyytyväisiä”, Phull kertoo.

Subway® -ravintoloiden suosio perustuu raikkaisiin raaka-aineisiin sekä vastapaistettuun leipään. Ketjun tärkeimpänä toiminta-ajatuksena on valinnanvapaus, jossa asiakas voi itse valita leipään mieleisensä täytteet. Maailman tunnetuinta täytettyä leipää kutsutaankin nykyään Suomessa nimellä Subi®. Subway® -ravintolat Suomessa ovat osa kansainvälistä franchising-ketjua. Ketju avasi Suomessa ensimmäisen ravintolansa Helsinkiin vuonna 2000. Tämän jälkeen kasvuvauhti on ollut nopeaa: uusia ravintoloita on avattu ympäri Suomea ja tällä hetkellä Subway® -ravintoloita on maassamme jo yli 120. Subway® -ketju on maailman suurin ravintolaketju myymälöiden määrällä mitattuna. Tällä hetkellä Subway® -ravintoloita on ympäri maailmaa yli 41 000.

Maajohtaja Petteri Lehtimäki

Yrittäjä Manav Phull