Nokian uusin Subway® -ketjun ravintola on avattu

Subway® -ravintoloiden määrä on ylittänyt maassamme jo 130 liikettä; uusin on Nokialle 2.7. avattu ravintola. Nokian kaupungin toinen Subway® -ravintola sijaitsee K-citymarketin yhteydessä, osoitteessa Nuijamiestentie 5.

Nokian ravintola on yrittäjä Tero Vuorion seitsemäs Subway® -ravintola. Satakunnassa ja Ideaparkissa Subway® -yrittäjänä toimiva Vuorio sai ravintolaketjulta jo vuonna 2012 tunnustuksen parhaiten menestyneenä usean ravintolan omistajana Pohjois-Euroopan alueella. Vuorion erinomainen toiminta ravintoloidensa myyntien ja kannattavuuden kehityksessä maassamme on siis huomioitu Subway® -ketjun pääkonttoria myöten. Subway® ‑yrittäjänä Tero Vuorio on toiminut jo ensimmäisten joukossa Suomessa. ”Vaikka takana on ravintolan avauksia jo useita, ovat avauspäivä ja ensimmäiset hetket aina yhtä innostavia. Koska kaiken toimivuus on tarkistettu ja testattu, eivät operatiiviset toiminnot jännitä. Pikemminkin kyseessä on positiivinen odotus; miten tämä Nuijamiestentien ravintola löytää paikkansa kuluttajien keskuudessa. Tiedän kokemuksesta, että franchising-yrittäjänä olen hyvissä käsissä; toisaalta ravintolan on aina myös vastattava brändin asiakkailleen asettamaan korkeaan odotusarvoon”, kertoo yrittäjä Tero Vuorio.

Subway® -ravintoloiden suosio perustuu valinnanvapauteen; asiakas voi itse valita leipään mieleisensä täytteet. Tämän maailmanlaajuisen franchising-ketjun ensimmäinen ravintola avattiin Suomessa Helsinkiin vuonna 2000. Tällä hetkellä Subway® -ravintoloita on maassamme yli 130. Tällä hetkellä Subway® -ravintoloita on ympäri maailmaa yli 41 500.

Maajohtaja Petteri Lehtimäki
sähköposti: petteri.lehtimaki@subway.fi