Pääkaupunkimme 20. Subway® -ketjun ravintola avattiin 11.6

Erikoisuutena muihin ketjun ravintoloihin, Pitäjänmäen Subway® -ravintolassa on ainutlaatuinen valmistuslinjasto, jolla pystytään ruuhka-aikaan kokoamaan Subi® -leipiä kymmeniä sekunteja nopeammin kuin aikaisemmin. Subi® -leivän valmistumista odotellessa asiakas voi valita tuotteita linjaston laajasta juoma- ja snacks-valikoimasta.

Pitäjänmäen Subway ® -ravintolan yrittäjänä toimii Teemu Railimo. ”Olen iloinen, että voimme tarjota alueen ihmisille ja yrityksille kansainvälisesti tunnetun Subway-ravintolaketjun laadukkaita tuotteita. Vastuullani on vahva brändi ja asiakkaiden arvostus tuotteisiin”, kertoo yrittäjä Teemu Railimo. ”Voin vakuuttaa, että olemme koko Pitäjänmäen Subway:n henkilöstön kanssa innostuneita palvelemaan asiakkaitamme ja vastaamaan meille asetettuihin odotuksiin ja toiveisiin”, Railimo jatkaa. Sijaintinsa puolesta Subway® -ravintola houkuttelee varmasti asiakkaiksi niin läheisten toimistotalojen työntekijöitä, kuntokeskuksen asiakkaita, kuin alueen asukkaitakin. Alueen yrityksille Subway® -ketju tuo odotetun lisän erilaisten kokousten ja tapahtumien catering-tarjontaan.

Subway® -ravintolaketju ohitti virallisesti jo vuonna 2011 McDonalds'in maailman suurimpana ravintolaketjuna myymälöiden määrällä mitattuna. Jo vuonna 2002 Subway® -ravintolaketju ilmoitti sillä olevan enemmän ravintoloita Yhdysvalloissa, kuin hampurilaisravintola McDonald'silla.

Subway® -ravintoloiden suosio perustuu valinnanvapauteen; asiakas voi itse valita leipään mieleisensä täytteet. Tämän maailmanlaajuisen franchising-ketjun ensimmäinen ravintola avattiin Suomessa Helsinkiin vuonna 2000. Tällä hetkellä Subway® -ravintoloita on maassamme yli 130. Tällä hetkellä Subway® -ravintoloita on ympäri maailmaa yli 41 500.

Maajohtaja Petteri Lehtimäki

Yrittäjä Teemu Railimo