Raision Myllyssä avattiin 15.6.2011 SUBWAY® -ketjun tuorein ravintola

SUBWAY® -ravintolat lisääntyvät jälleen vauhdilla, kun Raisio sai uuden SUBWAY® -ravintolan. Herkulliset, uunituoreet täytetyt leivät valtasivat jälleen palan Suomea, onhan kyseessä jo Suomen 87. SUBWAY® -ravintola. Raision SUBWAY® -ravintola sijaitsee osoitteessa
Myllynkatu 1, kauppakeskus Myllyn tiloissa.

”Hyvien pysäköintipaikkojen ansioista Myllyn SUBWAY® -ravintolaan odotetaan pistäytyvän erityisesti kauppakeskuksessa asioivia seurueita ja perheitä. Myös loistavan sijaintimme ansiosta odotamme ravintolaan paljon juuri ostoksilla olevia asiakkaita. Ravintolahan sijaitsee kauppakeskus Myllyn ensimmäisessä kerroksessa aivan keskellä kauppakeskusta. Kauppakeskus itsessään sijaitsee Turun ohikulkutien ja Rauman valtatien risteyksessä lähellä Raision keskustaa ,” kertoo yrittäjä Jaakko Hietaniemi. Hietaniemi toimii yrittäjänä Raision SUBWAY® -ravintolassa yhdessä Janica Pajarin kanssa. Kyseessä on heidän toinen ravintolansa.

Raision Mylly on Länsi-Suomen suurin kauppakeskus, jonka lähes 100 liikettä palvelevat asiakkaitaan. Liikkeet sijaitsevat Myllynkadulla kahdessa kerroksessa. Ostosten ohella voi vaivatta hoitaa muitakin asioita, sillä tiloissa on myös mm. pankki, vakuutusyhtiö, suutari sekä pesula.

SUBWAY® -ravintoloiden suosio perustuu raikkaisiin raaka-aineisiin sekä leipään. Ketjun tärkeimpänä toiminta-ajatuksena on valinnanvapaus, jossa asiakas voi itse valita leipään mieleisensä täytteet. Maailman tunnetuinta täytettyä leipää kutsutaankin nykyään Suomessa nimellä subi. SUBWAY® -ravintolat Suomessa ovat osa kansainvälistä franchising-ketjua. Ketju avasi Suomessa ensimmäisen ravintolansa Helsinkiin vuonna 2000. Tämän jälkeen kasvuvauhti on ollut nopeaa: uusia ravintoloita on avattu ympäri Suomea ja tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on maassamme jo 87. SUBWAY® -ketju on maailman suurin ravintolaketju myymälöiden määrällä mitattuna. Tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on ympäri maailmaa yli 34 000.

Petteri Lehtimäki, maajohtaja

Jaakko Hietaniemi, yrittäjä