Raumalla avattiin 29.9 SUBWAY® -ketjun tuorein ravintola

SUBWAY® -ravintolat lisääntyvät jälleen vauhdilla, kun Rauma sai syyskuun lopulla uuden SUBWAY® -ravintolan. Herkulliset, uunituoreet täytetyt leivät valtasivat jälleen palan Suomea, onhan kyseessä jo Suomen 79. SUBWAY® -ravintola. Rauman uusi SUBWAY® -ravintola sijaitsee osoitteessa Karjalankatu 5, Citymarketin yhteydessä.

Rauman ravintolan vetäjänä toimii yrittäjä Tero Vuorio. Kyseessä on Vuorion 4. SUBWAY® -ravintola. Muut Vuorion ravintolat sijaitsevat Lempäälän Ideaparkissa sekä Porissa.

Petteri Lehtimäki
sähköposti:
petteri.lehtimaki@subway.fi

Tero Vuorio
sähköposti:
tero.vuorio@subway.fi

SUBWAY® on kansainvälinen franchising-ketju, joka avasi ensimmäisen Suomen ravintolansa Helsingin Annankadulle vuoden 2000 heinäkuussa. Tämän jälkeen kasvuvauhti on ollut nopeaa: SUBWAY® on avannut uusia ravintoloita ympäri Suomea ja joulukuussa 2009 ravintoloita oli jo 70. Vuosittain SUBWAY® avaa ympäri maailmaa yli 2000 uutta ravintolaa - tavoitteena onkin avata Suomeen ensi vuoden aikana jo sadas SUBWAY® -ravintola. SUBWAY® tarjoaa terveellisen vastaiskun perinteisille pikaruokapaikoille. Suosio perustuu raikkaisiin ja tuoreisiin raaka-aineisiin sekä uunituoreeseen leipään, johon asiakas voi itse valita mieleisensä täytteet. Maailman tunnetuinta täytettyä leipää kutsutaankin nykyään nimellä subi.