Subway® -ketju avaa Suomen ensimmäisen kampusravintolan Otaniemeen huhtikuun lopussa

Sodexo tuo maailman tunnetuimmat täytetyt leivät Aalto-yliopiston Tietotaloon (Konemiehentie 2).

Subway® -ravintolat, Sodexo ja Aalto yliopisto avaavat Suomen ensimmäisen kampuksella toimivan Subway® -ravintolan Otaniemen Tietotaloon juuri ennen vappua. Tietotalon ravintolatiloja muokataan parhaillaan Subway® -ravintolaa varten.

– Meidän näkökulmastamme tämä on opiskelijoiden ja koko Otaniemen palveluiden parantamista, joten lähdimme projektiin mielellämme mukaan, kertoo hallinto- ja viestintäsihteeri  Milla Uusitalo  Aalto-yliopistokiinteistöt Oy:stä.

– Hienoa, että pääsemme yhteistyössä tuomaan Subwayn tuotteet Otaniemen kampukselle. Lupauksemme on parantaa asiakkaidemme elämänlaatua, ja mahdollisuus tehdä erilaisia valintoja on osa sitä. Sodexo ja Subway tekevät globaalisti paljon yhteistyötä. Esimerkiksi Englannissa Sodexo vastaa kuudesta Subwaysta, kertoo Sodexon Education segmentistä vastaava aluejohtaja  Sari Van De Coevering .

Sodexolla on Suomessa 45 korkeakouluravintolaa. Tietotalon ravintolasta Sodexo on vastannut vuodesta 2001.

– Olemme tyytyväisiä, että pääsemme tuomaan myös Suomessa opiskelijoille vaihtoehdon perinteisen linjastolounaan rinnalle yhdessä Sodexon kanssa. Subway-ketjun kantavana ajatuksenahan on valinnanvapaus; valikoimistamme löytyy varmasti moneen makuun erilaisia lounasvaihtoehtoja, kommentoi Subway® -ketjun Development Agent  Petteri Lehtimäki .

Lisätietoja medialle

Sodexo , aluepäällikkö Lea Vauhkonen, p. 050 3878191, lea.vauhkonen@sodexo.com
S
ubway , Development Agent Petteri Lehtimäki, p. 040 830 9476, petteri.lehtimaki@subway.fi