SUBWAY® -ketju oli Suomen paras pikaruokaketju* myös vuonna 2012

Taloustutkimus Oy:n tekemän tutkimuksen mukaan SUBWAY® -ketju oli Suomen paras pikaruokaketju vastaajien antamilla kokonaisarvosanoilla mitattuna myös
vuonna 2012 - jo viidettä kertaa peräkkäin.

Taloustutkimus Oy:n tekemän tutkimuksen mukaan SUBWAY® oli Suomen paras pikaruokaketju vastaajien antamilla kokonaisarvosanoilla mitattuna vuonna 2012.
Kohderyhmänä syys-lokakuussa 2012 tehdyssä tutkimuksessa olivat Suomessa asuvat 15-79-vuotiaat; yhteensä 3 906 vastaajaa. Tutkimuksessa oli arvioitavana 21 eri pikaruoka- ja kahvilaketjua.

Kokonaismielikuvavertailussa SUBWAY® -ketju sai parhaimman tuloksen kaikista tutkimuksessa arvioiduista ketjuista. SUBWAY® -ketju sijoittuu kokonaismielikuvan
tapaan ykköseksi myös 10 mielikuvatekijän yhteisvaikutusvertailussa.

Kokonaisuudessaan SUBWAY® -ketju on kuluttajien mielestä paras tutkimuksessa arvioiduista pikaruokaketjuista suolaisten tuotteiden maun ja valikoiman
monipuolisuuden sekä palveluhalukkuuden ja palvelun nopeuden suhteen, sekä myös kokonaisarvosanalla mitattuna. SUBWAY® -ravintoloille tärkeä
valinnanvapaus ja valikoima onkin saanut korkean painoarvon koko ketjun toiminnan ajan. Ketjuravintoloille haasteellinen vakaa, korkea taso maussa on siis
myös Taloustutkimus Oy:n tutkimuksen perusteella onnistuttu toteuttamaan SUBWAY® -ketjussa erityisen hyvin.

*Lähde: Taloustutkimus Oy, Pikaruoka- ja kahvilaketjut –tutkimus 2012, yleisarvosanojen 4-10 keskiarvo 21 ketjun joukossa.

www.taloustutkimus.fi
www.subway.fi