Subway® -ketjun tuorein ravintola avattiin Klaukkalaan syyskuun alussa

Nurmijärven Klaukkala sai oman Subway® -ravintolansa, kun ketju avasi ravintolan 2.9. osoitteessa Myllärintie 4.

Klaukkalan Subway® -ravintolan yrittäjänä toimii kokenut ravintolayrittäjä Manav Phull. Hän toimii yrittäjänä myös Helsingin Maunulan Subway® -ravintolassa. ”Vaikka ravintoloitsijana toimiminen onkin tuttua jo reilusti yli 10 vuoden ajalta, niin olen innoissani saadessani avata toisen ravintolani osana isoa franchising-ketjua. Ketjun vahva tuki takanamme auttaa monessa asiassa, ja yrittäjien vahva yhteisö antaa myös tukea ja synergiaa kaikelle toiminnalle. Kokemuksesta tiedän, että myös asiakkaat odottavat varmasti innoissaan uuden ravintolan avaamista ja lisävalikoimaa Klaukkalan ja toki koko Nurmijärven alueen ravintolatarjontaan,” kommentoi yrittäjä Manav Phull.

”Sijainnin kannalta tämä Klaukkalan Subway-ravintola on asiakkaillemme loistava. Tänne on helppo pääsy myös omalla autolla, joten asiakkaiksi odotetaan niin lapsiperheitä kuin muitakin ohikulkijoita ,” Phull kertoo.

Subway® -ravintoloiden suosio perustuu valinnanvapauteen; asiakas voi itse valita leipään mieleisensä täytteet. Tämän maailmanlaajuisen franchising-ketjun ensimmäinen ravintola avattiin Suomessa Helsinkiin vuonna 2000. Tällä hetkellä Subway® -ravintoloita on maassamme yli 150. Tällä hetkellä Subway® -ravintoloita on ympäri maailmaa yli 44 000.

www.subway.fi

Manav Phull, yrittäjä