SUBWAY®-KETJUN VUODEN 2017 FRANCHISINGYRITTÄJÄ SUOMESSA ON HELSINKILÄINEN TUOMAS KAUPPINEN

Suomen Franchising-Yhdistys (SFY) kokoaa vuosittain järjestettävään Franny Awards -gaalaan jäsenyrityksiään. Vuoden franchising-ketjun valinnan lisäksi ketjut saavat tilaisuuden palkita oman ketjunsa parhaan yrittäjän.

Subway®-ketju valitsi vuoden 2016 yrittäjäksi pääkaupunkiseudulla neljää ravintolaa luotsaavan Tuomas Kauppisen.

”Franchising-yrittäjältä vaaditaan oikeaa asennetta, organisointikykyä ja aktiivisuutta. Tuomas Kauppinen on osoittanut kaikkea näistä, monella tasolla. Hänen asenne heijastuu niin ravintoloidensa henkilökunnan motivoinnissa kuin myös vaativassa työssä ketjun kattomarkkinointiryhmän puheenjohtajana. Oivan organisointikykynsä ja erinomaisen henkilökuntansa avulla Kauppinen onnistui rikkomaan Pasilan ravintolassaan kahteen kertaa koko ketjun yhden päivän ja yhden viikon myyntiennätykset Suomessa”, kommentoi Subway®-ketjun Development Agent Petteri Lehtimäki voittajan valintaa.

”Kauppisen luoma ja ylläpitävä esimerkillinen yhteishenki on se tekijä, millä ennätyksiä rikotaan. Tuomas on osoittanut erittäin suurta aktiivisuutta verkostoitumalla niin ketjun sisäisesti kuin laajemminkin franchising sektorilla neljän vuoden yrittäjätaipaleen aikana. Kaikki yllä mainittu aktiivisuus Tuomaksen franchising toiminnassa ei ole ainoastaan esimerkillistä, vaan myös erittäin tuloksekasta.”, Lehtimäki lisää.

Yli 44 797 toimipistettä 112 maassa, mukaan lukien yli 160 ravintolaa ympäri Suomea, tekevät ravintolaketjustamme maailman suurimman. Pääkonttorimme sijaitsee Milfordissa, Connecticutissa ja tämän lisäksi meillä on aluetoimistot Amsterdamissa, Beirutissa, Brisbanessa, Miamissa ja Singaporessa.

Subway®-ravintoloiden suosio perustuu raikkaisiin raaka-aineisiin sekä vastapaistettuun leipään. Ketjun tärkeimpänä toiminta-ajatuksena on valinnanvapaus, jossa asiakas voi itse valita leipään ja salaattiin mieleisensä täytteet. Maailman tunnetuinta täytettyä leipää kutsutaankin Suomessa nimellä Subi®. Subway®-ravintolat Suomessa ovat osa kansainvälistä franchising-ketjua. Ketju avasi Suomessa ensimmäisen ravintolansa Helsinkiin vuonna 2000.

Lisätietoja ja haastattelupyynnöt:

pr@subway.fi