Subway®-ravintolat laajentavat yhteistyötään nyt myös Korisliigan pääyhteistyökumppanina

Subway®-ravintolat on tunnettu jääkiekon, jalkapallon, pesäpallon ja salibandyn, sekä useiden yksilöurheilijoidenkin yhteistyökumppanina.

Nyt Korsiliigan kanssa tehdyn sopimuksen tavoitteena on tuoda uutta ja rohkeaa sekä raikasta ja etenkin monipuolista kulmaa yhteistyöhön. Tästä hyvänä esimerkkinä onkin täysin uusi näkyvyys korilevyssä, jota ei aiemmin ole koripallossa käytetty. Kyseessä onkin leikillisesti sanottuna ns. maailman ensi-ilta tämän näkyvyyden tiimoilta.

Kuluvalla kaudella tullaan perusnäkyvyyden lisäksi näkemään siis myös uusia lähestymis- ja toteutusmalleja perinteiselle urheilusponsoroinnille.

Korisliigan kanssa tehdyn sopimuksen kautta Subway®-ravintoloiden urheiluyhteistyö sekä näkyvyys ovat erittäin kattavia myös maantieteellisesti, laajentuen jälleen uusille paikkakunnille.

Sopimus yhteistyöstä Korisliigan kanssa on 1+1 vuotinen.

”Hyvien kokemusten kannustamina haluammekin nyt laajentaa yhteistyötämme myös koripallon saralla ja hyppäämmekin niin sanotusti liikkuvaan junaan kesken kauden.” sanoo Subway®-ravintoloiden sponsoroinnista vastaava Kurt Möller ja jatkaa ”sponsorointi on tärkeä osa ravintoloidemme toimintaa. Teemme aktiivista yhteistyötä yrityskuvaamme sopivien liigojen ja henkilöiden kanssa. Uusi ja mielenkiintoinen laji tuo myös kaivatun tuulahduksensa urheilu- ja urheilijaperheeseemme. Onhan Subway®-ketju urheilijoiden virallinen ravintola – ja näin urheilukansan keskuudessa se saa myös näkyä”, Möller päättää.

Korisliigassa on nähty syksyn aikana erittäin vauhdikkaita ja viihdyttäviä pelejä. Haluamme jatkossakin olla rikastamassa ihmisten elämää kehittämällä ottelutapahtumaa sekä laajentamalla elämystä ottelun ympärillä. Tämän kehityksen varmistamiseksi on hienoa, että olemme saaneet mukaan kumppanin, joka ajattelee asioita rohkeasti täysin uusistakin näkökulmista. Olemme ylpeitä saadessamme toivottaa Subwayn mukaan Korisliigaan”, sanoo Janne Pelkonen, korisliigan myynti- ja markkinointijohtaja.

Kurt Möller, Subway®-ravintoloiden PR-vastaava Polttopisteeltä
kurt.moller@subway.fi