SUOMEN 140. SUBWAY® -RAVINTOLA AVASI OVENSA KAISANIEMESSÄ

Subway® -ravintoloiden määrä kasvoi maassamme jälleen, kun Suomen 140. Subway® -ravintola avattiin Helsingin ydinkeskustaan Kaisaniemeen elokuun lopulla. Helsingin tuore Subway® -ravintola sijaitsee Kaisaniemessä aivan metroaseman vieressä Fennia-korttelissa, osoitteessa Vuorikatu 14. Ravintolaan pääsee helposti myös Rautatientorilta, Mikonkatu 17 kautta.

Asiakkaiksi odotetaan niin alueella liikkuvia opiskelijoita, turisteja, työmatkalaisia, metrolla liikkujia kuin shoppailijoitakin. Kaisaniemi on myös läpikulkupaikka monelle keskustan työssäkävijälle, joten ravintolasta onkin nopea napata Subi® -leivät mukaan. Subway® -ravintolan tiimi on myös innoissaan uusista tiloista. Ravintola työllistää tällä hetkellä noin 15 työntekijää. Ravintola on avoinna arkisin klo 8-21 lauantaisin klo 9-21 ja sunnuntaisin klo 12-21.

Subway® -ravintoloiden suosio perustuu valinnanvapauteen; asiakas voi itse valita leipään mieleisensä täytteet. Ensimmäinen ketjun ravintola avattiin vuonna 1965 Yhdysvalloissa, Bridgeportissa. Tämän maailmanlaajuisen franchising-ketjun ensimmäinen ravintola avattiin Suomessa Helsinkiin vuonna 2000. Tällä hetkellä Subway® -ravintoloita on maassamme 140 ja ympäri maailmaa yli 42 000. Suomen ensimmäinen autokaistallinen Subway® -ravintola avattiin kesällä 2014.

www.subway.fi

Petteri Lehtimäki, maajohtaja