Vantaan uusin Subway® -ketjun ravintola on avattu Martinlaaksoon

Subway® -ravintoloiden määrä on ylittänyt maassamme jo 130 liikettä; uusin on Vantaan Martinlaaksoon 17.7. avattu ravintola. Vantaan viides Subway® -ravintola sijaitsee Martinlaakson Ostarilla, osoitteessa Kivivuorentie 4.

Vantaan ravintola on yrittäjä Zaman Sarkerin neljäs Subway® -ravintola. Martinlaakson ravintola työllistää 9 työntekijää, näin Sarkerin ravintoloiden henkilömäärä nousee yhteensä 38 henkilöön. Vantaalla ja Keravalla Subway® -yrittäjänä toimivalla Sarkerilla on siis jo kokemusta ravintolan avaamisesta ja jokapäiväisistä toiminnoista. ”Vaikka takana onkin jo ravintolan avauksia, ovat avauspäivä ja ensimmäiset hetket aina yhtä innostavia. Kyseessä on positiivinen odotus; miten tämä Martinlaakson ravintola löytää paikkansa kuluttajien keskuudessa. Kyseessä on kuitenkin ravintolapaikka, jonne on helppo tulla niin junalla kuin linja-autollakin. Ravintola houkuttelee varmasti asiakkaikseen niin paikallisia asukkaita kuin alueen työntekijöitäkin ”, kertoo yrittäjä Zaman Sarker.

Subway® -ravintoloiden suosio perustuu valinnanvapauteen; asiakas voi itse valita leipään mieleisensä täytteet. Tämän maailmanlaajuisen franchising-ketjun ensimmäinen ravintola avattiin Suomessa Helsinkiin vuonna 2000. Tällä hetkellä Subway® -ravintoloita on maassamme yli 130. Tällä hetkellä Subway® -ravintoloita on ympäri maailmaa yli 41 500.

Maajohtaja Petteri Lehtimäki

Yrittäjä Zaman Sarker