Ilmaiset virtuaalifestarit tänä viikonloppuna: Mokoma, Stam1na, Irina ja monet muut tähtiartistit livenä IRC-Galleriassa

Perjantaina ja lauantaina Mikkelistä jyrähtää, sillä Jurassic Rock -festarit näytetään nyt jo toista vuotta livenä myös netissä. IRC-Gallerian Jurassic Rock -yhteisössä festareita voi seurata sekä perjantaina että lauantaina. Se tekee musiikkinautinnosta sosiaalisen kokemuksen, sillä keikan katselijat voivat samalla chattailla ja fiilistellä toistensa kanssa. Festareilla lavalle kiipeää mm. Irina, Mokoma, Stam1na, Disco Ensemble ja Eläkeläiset.

"Virtuaaliset festarit eivät enää ole vain tulevaisuuden juttuja, vaan nykypäivää. On mahtavaa olla mukana", sanoo Mokoma-yhtyeen Tuomo Saikkonen. "Mokomalla on IRC-Galleriassa suuri fanijoukko, jotka kutsumme kaikki seuraamaan näitä festarikeikkoja!"

Ohjelmaa löytyy sekä perjantaina että lauantaina monien tuntien ajan, yhteensä yli 20 keikkaa. Jurassic Rockin yhteisö löytyy täältä:

Nettifestarien aikataulu:

PERJANTAI 13.8
16.30 – 17.15 MY FIRST BAND
17.15 – 18.15 JÄTKÄJÄTKÄT
18.15 – 19.00 JAAKKO & JAY
19.00 – 20.00 Ei varmuutta
20.00 – 21.00 LAPKO
21.00 – 21.15 JURASSIC VAUVOJEN ISÄT?
21.15 – 22.15 STAM1NA
22.15 – 23.15 INSOMNIUM
23.15 – 00.15 DISCO ENSEMBLE
00.15 – 01.15 Ei varmuutta
01.15 – 02.30 ELÄKELÄISET

LAUANTAI 14.8.
12.00 – 12.45 RUDIROK
12.45 – 13.30 SUPASOUL DISCO
13.30 – 14.15 PERILLISET
14.15 – 15.15 Ei varmuutta
15.15 – 16.00 BLOODRED HOURGLASS
16.00 – 17.00 IRINA
17.00 – 18.00 SAMULI PUTRO
18.00 – 19.00 MOKOMA
19.00 – 20.00 NO SHAME
20.00 – 21.00 KLAMYDIA
21.00 – 22.00 KYLESA (USA)
22.00 – 23.00 Ei varmuutta
23.00 – 00.00 CHEEK LIVE
00.00 – 01.15 Ei esiintyjää
01.15 – 02.15 RAAPPANA & SOUND EXPLOSION BAND

Heini Varjonen, IRC-Galleria

heini.varjonen@sulake.com, puh. 050 547 3406

IRC-Galleria

IRC-Galleria on Suomen käytetyin nuorten ja nuorten aikuisten verkkoyhteisö. Se on oleskelupaikka, jossa käyttäjät voivat helposti pitää yhteyttä kavereihinsa ja tutustua uusiin ihmisiin. Käyttäjät voivat lisätä omaan profiiliinsa kuvia ja videoita sekä pitää blogia. ”Galtsuun” voi perustaa myös yhteisöjä, joissa voi helposti tutustua muihin samanhenkisiin ihmisiin. Käyttäjät ovat reippaita ja aktiivisia keskustelijoita. IRC-Galleria on perustettu vuonna 2000, ja sen omistaa suomalainen Sulake Corporation  Oy.