Asuntomessut Kokkolassa 2011 -tiedotustilaisuus Matka 2011 -messuilla

Toimituksenne edustaja on tervetullut Suomen Asuntomessujen ja Kokkolan kaupungin järjestämään tiedotustilaisuuteen Messukeskukseen Matka 2011 -messuille torstaina 20.1.2011 klo 12.30–13.30, kokoustila 214, Messuaukio 1, Itä-Pasila, Helsinki. Kokoustila 214 löytyy Messukeskuksen toisesta kerroksesta tästä karttalinkistä http://web.finnexpo.fi/Tilaesittely/tilaesittely.html .

Tiedotustilaisuudessa kerrotaan Kokkolan asuntomessualueen ajankohtaiset kuulumiset ja tarkempaa tietoa messusisällöstä.

Tiedotustilaisuudessa puheenvuoron pitävät Suomen Asuntomessujen toimitusjohtaja Pasi Heiskanen ja Asuntomessut Kokkolassa -tapahtuman projektipäällikkö Touko Rauma.

Asuntomessut Kokkolassa esittäytyy Matka 2011 -messuilla osastolla 3e22.

Huom! Median edustajia pyydetään akkreditoitumaan Matkamessuille paikan päällä Messukeskuksen lehdistökeskuksessa, 2. krs, Eteläiseltä sisäänkäynniltä sisään.

Lisätietoja Matkamessuille akkreditoitumisesta sekä median pysäköinnistä: www.finnexpo.fi

Tervetuloa!

Markkinointi- ja viestintäjohtaja Kari Salmi, Suomen Asuntomessut, puh. 0400 350 021, kari.salmi@asuntomessut.fi

Projektipäällikkö Touko Rauma, Kokkolan kaupunki, puh. 0 44 7809 233 , touko.rauma@kokkola.fi

Lisätiedot asuntomessuista Kokkolassa: www.asuntomessut.fi/kokkola

Yrityksestä

Suomen Asuntomessut auttaa synnyttämään ja vaalimaan tärkeitä asuinympäristöjä, joissa ihmiset voivat hyvin.